รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 18.04.2024 | Viewers 1,495
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
เพศชาย/หญิง อายุ 30-50 ปี
- วุฒิการศึกษาระดับปริญญาตรี ในสาขาที่เกี่ยวข้อง
- ทำงานเป็นกะได้ รักงานบริการ มีมนุษย์สัมพันธ์ที่ดี มีความเป็นผู้นำ แก้ปัญหาเฉพาะหน้าได้ดี สุขภาพแข็งแรง
- มีประสบการณ์ผ่านการบริหารโรงแรมไม่น้อยกว่า 3 ปี
- มีความรู้ ความชำนาญด้านภาษาต่างประเทศเป็นอย่างดีอย่างน้อย 1 ภาษา เช่น ภาษาอังกฤษ ภาษาจีน เป็นต้น
- วุฒิการศึกษาระดับปริญญาตรี ในสาขาที่เกี่ยวข้อง
- ทำงานเป็นกะได้ รักงานบริการ มีมนุษย์สัมพันธ์ที่ดี มีความเป็นผู้นำ แก้ปัญหาเฉพาะหน้าได้ดี สุขภาพแข็งแรง
- มีประสบการณ์ผ่านการบริหารโรงแรมไม่น้อยกว่า 3 ปี
- มีความรู้ ความชำนาญด้านภาษาต่างประเทศเป็นอย่างดีอย่างน้อย 1 ภาษา เช่น ภาษาอังกฤษ ภาษาจีน เป็นต้น
Job Details
รายละเอียดงาน
- Ensure effective day to day running of each shift in achieving the goals
- Ensure front desk work process is according to the hotel standard
- Meet and greet all return guests, regular guests, VIP and guests of the hotel both or in absence of Assistant FOM or Senior FOM.
- Monitor daily arrivals by ensuring all guests requests are carried out, all realistic expectations are met, and reservations are honored.
- Conduct daily shift briefing, meeting, and daily training including pass on all relevant information to the employees on a timely manner.
- Ensure all issues relating to guest satisfaction are raised, monitored, and followed up on a timely basis.
- Conduct regular employee training and monthly meeting according to individual development plan; monitor their training tracking records.
- Do the roster, annual leave, sick leave and other leave requisitions in system on schedule
- Maintain and continuously improve building positive relations within the department and with other departments
- Ensure front desk work process is according to the hotel standard
- Meet and greet all return guests, regular guests, VIP and guests of the hotel both or in absence of Assistant FOM or Senior FOM.
- Monitor daily arrivals by ensuring all guests requests are carried out, all realistic expectations are met, and reservations are honored.
- Conduct daily shift briefing, meeting, and daily training including pass on all relevant information to the employees on a timely manner.
- Ensure all issues relating to guest satisfaction are raised, monitored, and followed up on a timely basis.
- Conduct regular employee training and monthly meeting according to individual development plan; monitor their training tracking records.
- Do the roster, annual leave, sick leave and other leave requisitions in system on schedule
- Maintain and continuously improve building positive relations within the department and with other departments
Welfare
สวัสดิการ
- เงินเดือนตามตกลง
- วันหยุดประจำสัปดาห์ 6 วัน/เดือน
- Service Charge
- ยูนิฟอร์มพนักงาน 2 ชุด
- กองทุนประกันสังคม
- อาหารฟรีวันละ 2 มื้อ
- วันหยุดนักขัตฤกษ์
- วันหยุดพักร้อน
- คอร์สอบรมพนักงานฟรี
- และอื่นๆ อีกมากมาย
- วันหยุดประจำสัปดาห์ 6 วัน/เดือน
- Service Charge
- ยูนิฟอร์มพนักงาน 2 ชุด
- กองทุนประกันสังคม
- อาหารฟรีวันละ 2 มื้อ
- วันหยุดนักขัตฤกษ์
- วันหยุดพักร้อน
- คอร์สอบรมพนักงานฟรี
- และอื่นๆ อีกมากมาย
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |