รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 29.03.2024 | Viewers 663
Salary : เงินเดือน |
10,001 - 15,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
High School Education มัธยมศึกษาตอนปลาย |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Good communication skills.
- Good Interpersonal Skills.
- Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System.
- Fluent in English.
- Second foreign language is preferred.
- Good Interpersonal Skills.
- Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System.
- Fluent in English.
- Second foreign language is preferred.
Job Details
รายละเอียดงาน
Greet all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest- s
name at every opportunity.
- Register and rooms all arrivals according to established procedures.
- Maintain intimate knowledge of departmental standards and procedures.
- Perform check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered
completely into the hotel systems in accordance with reservation.
- Maintain cashier float and ensures accurate daily report of all money received.
Do everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service.
name at every opportunity.
- Register and rooms all arrivals according to established procedures.
- Maintain intimate knowledge of departmental standards and procedures.
- Perform check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered
completely into the hotel systems in accordance with reservation.
- Maintain cashier float and ensures accurate daily report of all money received.
Do everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service.
Welfare
สวัสดิการ
- Competitive Salary
- Service charge
- Meals allowance 2,000 THB
- 5 working day per week
- Public Holiday
- Vacation 10 days per year
- Social Security
- Group Insurance
- Staff activities
- Bonus (Depend on company's Profit)
- Service charge
- Meals allowance 2,000 THB
- 5 working day per week
- Public Holiday
- Vacation 10 days per year
- Social Security
- Group Insurance
- Staff activities
- Bonus (Depend on company's Profit)
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |