×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 20.03.2024 | Viewers 642
Salary :
เงินเดือน
15,001 - 20,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตพระนคร]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
3 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
Yes
รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
Yes
ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Bachelor- s degree in a related field.
- Prior experience as a receptionist or in a related field.
- Consistent, professional dress, and manner.
- Good written and verbal communication skills.
- MS office including Word, Excel, and Outlook.
- Good time management skills.
- Experience with administrative and clerical procedures
- Able to contribute positively as part of a team, helping
out with various tasks as required.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Greet clients and visitors with a positive, helpful
attitude.
- Assisting clients in finding their way around the office.
- Announcing clients as necessary.
- Helping maintain workplace security by issuing,
checking, and collecting badges as necessary and
maintaining visitor logs.
- Answering phones in a professional manner, and
routing calls as necessary.
- Assisting colleagues with administrative tasks.
Performing ad-hoc administrative duties.
Welfare
สวัสดิการ
- อาหารระหว่างทำงาน
- วันหยุด 4 วัน ต่อเดือน
- ประกันสังคม
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ 18 วัน
- Incentive 2,000 - 3,000 บาท
- Commission (เฉพาะพนักงานแผนก Front Office)
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด