รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 20.03.2024 | Viewers 642
Salary : เงินเดือน |
15,001 - 20,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
3 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
Yes ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Bachelor- s degree in a related field.
- Prior experience as a receptionist or in a related field.
- Consistent, professional dress, and manner.
- Good written and verbal communication skills.
- MS office including Word, Excel, and Outlook.
- Good time management skills.
- Experience with administrative and clerical procedures
- Able to contribute positively as part of a team, helping
out with various tasks as required.
- Prior experience as a receptionist or in a related field.
- Consistent, professional dress, and manner.
- Good written and verbal communication skills.
- MS office including Word, Excel, and Outlook.
- Good time management skills.
- Experience with administrative and clerical procedures
- Able to contribute positively as part of a team, helping
out with various tasks as required.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Greet clients and visitors with a positive, helpful
attitude.
- Assisting clients in finding their way around the office.
- Announcing clients as necessary.
- Helping maintain workplace security by issuing,
checking, and collecting badges as necessary and
maintaining visitor logs.
- Answering phones in a professional manner, and
routing calls as necessary.
- Assisting colleagues with administrative tasks.
Performing ad-hoc administrative duties.
attitude.
- Assisting clients in finding their way around the office.
- Announcing clients as necessary.
- Helping maintain workplace security by issuing,
checking, and collecting badges as necessary and
maintaining visitor logs.
- Answering phones in a professional manner, and
routing calls as necessary.
- Assisting colleagues with administrative tasks.
Performing ad-hoc administrative duties.
Welfare
สวัสดิการ
- อาหารระหว่างทำงาน
- วันหยุด 4 วัน ต่อเดือน
- ประกันสังคม
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ 18 วัน
- Incentive 2,000 - 3,000 บาท
- Commission (เฉพาะพนักงานแผนก Front Office)
- วันหยุด 4 วัน ต่อเดือน
- ประกันสังคม
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ 18 วัน
- Incentive 2,000 - 3,000 บาท
- Commission (เฉพาะพนักงานแผนก Front Office)
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |