×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 26.04.2024 | Viewers 614
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตปทุมวัน]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
0 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Knowledge

-Computer system such as Opera, Fidelio, Easy Fo, Comanche, Opera

Skills
- Strong in analytical, problem solving skills, and execution of work
- Strong interpersonal skills
- Communication skills
- Leadership skills
- People management skills
- Computer MS Office
- Good English communication

Mental Abilities
- Positive thinking
- Good personality
- Service-oriented


โปรดทราบว่า ในบางกรณี บริษัท ดิ เอราวัณ กรุ๊ป จำกัด (มหาชน) อาจมีความจำเป็นที่จะต้องเก็บรวบรวมประวัติอาชญากรรมของท่าน เพื่อใช้ประกอบกระบวนการพิจารณารับเข้าทำงาน การตรวจสอบคุณสมบัติ ลักษณะต้องห้าม รวมถึงความเหมาะสมของท่านต่อตำแหน่งงาน

"Please be informed that in some cases, The Erawan Group PLC, may need to collect your criminal history for the purpose of employment consideration, qualifications verification, prohibited characteristics assessment, and suitability for the position."
Job Details
รายละเอียดงาน
- Ensure that all guest enquiries and requests are attended to in a helpful, professional yet warm and friendly manner.

- Take care of the wellbeing of customers throughout their stay and contribute to customer satisfaction and loyalty.
- Is in charge of following-up and updating customer files.
- Act as a direct coordinator for all VIP/Member customers staying at the hotel

- Works in partnership with Head of Department to continuously improve on VOG and On-line reputation results.

- To share guests comments (positive and negative) on a daily basis and ensure necessary follow up and action if needed. Reinforce positive comments and ensure ambassador is recognized.
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Suwimon Kaimarn (Talent & Culture Manager)
927 Rama I Road, Wangmai, Pathumwan, Bangkok 
เว็บไซต์ : -
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
26.04.2024
Duty Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.04.2024
Front Desk Supervisor
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.04.2024
Asst. Guest Relation Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.04.2024
Sous Chef
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.04.2024
นักศึกษาฝึกงานแผนกครัว
จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.04.2024
นักศึกษาฝึกงานแผนกแม่บ้าน
จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.04.2024
นักศึกษาฝึกงานแผนก F&B (เสริฟ)
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.04.2024
นักศึกษาฝึกงานแผนกต้อนรับส่วนหน้า
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.04.2024
นักศึกษาฝึกงานฝ่ายบุคคล
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.04.2024
Front Desk Attendant
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Bellman
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด