รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 25.03.2024 | Viewers 341
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Female หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1. At least Bachelor degree in any field
2. New graduate who taken internship in related field or at least 1 year experience in front office
3. Good inter-personality skill and outgoing, friendly
4. fluent in mandarin and strong in english communication skill
5. Strong in problem solving skills, and execution of work
2. New graduate who taken internship in related field or at least 1 year experience in front office
3. Good inter-personality skill and outgoing, friendly
4. fluent in mandarin and strong in english communication skill
5. Strong in problem solving skills, and execution of work
Job Details
รายละเอียดงาน
- Work at Eastin Grand Hotel Phayathai
- Prepare a proper list after gathering the arrival and check-in information of all the guests.
- Handle Chinese guest inquiries
- Assist team in translating to Chinese speaking guests
- Attend to inquiries requested by the guests regarding facilities provided and everything else.
- Check if adequate welcome amenities are available for everyone whose arrival is on the list.
- Attend to VIPs with more attention and hostility.
- Maintain a polite and humble personality while attending to the guests.
- Take care of each and everything the guest might need and ask for, to avoid a last-minute rush.
- Check the amenities for their quality and proper provision to leave no ground for complaints from the guests.
- Assist GSA as assigned (check in, check out, handle guest inquiry)
- Prepare a proper list after gathering the arrival and check-in information of all the guests.
- Handle Chinese guest inquiries
- Assist team in translating to Chinese speaking guests
- Attend to inquiries requested by the guests regarding facilities provided and everything else.
- Check if adequate welcome amenities are available for everyone whose arrival is on the list.
- Attend to VIPs with more attention and hostility.
- Maintain a polite and humble personality while attending to the guests.
- Take care of each and everything the guest might need and ask for, to avoid a last-minute rush.
- Check the amenities for their quality and proper provision to leave no ground for complaints from the guests.
- Assist GSA as assigned (check in, check out, handle guest inquiry)
Welfare
สวัสดิการ
- Service charge
- Bonus
- Uniforms
- Free meals at work
- Vacation - Public holiday
- Group Life Insurance
- Provident Fund
- 5 days working and 2 days off
- Staff birthday and staff party
- Bonus
- Uniforms
- Free meals at work
- Vacation - Public holiday
- Group Life Insurance
- Provident Fund
- 5 days working and 2 days off
- Staff birthday and staff party
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
23.04.2024 |
Assistant Housekeeping Manager (ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกแม่บ้าน) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Florist Attendant จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Reservation Officer จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Security Staff (พนักงานรักษาความปลอดภัย) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
19.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานทุกแผนก จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
19.04.2024 |
Guest Service Agent (GSA) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
19.04.2024 |
Concierge Officer จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
19.04.2024 |
Bellman จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |