×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 26.03.2024 | Viewers 317
Salary :
เงินเดือน
15,001 - 20,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตพญาไท]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 35 years old
อายุไม่เกิน 35 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
Yes
รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1.At least Bachelor degree in any field
2.New graduate who taken internship in related field or at least 1 year experience in front office
3.Good inter-personality skill, outgoing, and friendly
4.Strong in English communication skill
5.Strong in problem solving skills, and execution of work
Job Details
รายละเอียดงาน
1.Have a complete knowledge of the hotel product, including room types, rates, relative features and facilities, food and beverage outlets/promotions, spa, fitness center and etc.
2.Anticipate guest needs and handle guest inquiries in a helpful and attentive manner.
3.Ensure long stay guests are contacted once a week
4.Ensure Executive lounge area is always clean and tidy at all times
5.Ensure punctuality of staff when serving meals
6.Ensure guest access to the Executive lounge area is controlled and monitored as per LSOP guidelines
7.Check house count for the day ensuring all staff are aware of the sell strategy for the day
8.Perform check in and check out and ensure the service is efficient and friendly
9.Ensure all guest- s requests are carried out, and all realistic expectations are met
10.Ensure all issues relating to guest satisfaction are met and that follow up is completed on a timely basis.
11.Undertake relevant administration duties associated with maintenance and housekeeping requests, annual leave and sick leave requisitions.
12.Regular inspections of all work conducted within the department to ensure quality standards are maintained.
13.Keep updated with all policies and procedures of the hotel.
14.Other duties as assigned by the immediate supervisor
Welfare
สวัสดิการ
Welfare
- Service charge
- Uniforms
- Free meals at work
- Vacation
- Public holiday
- Group Life Insurance
- Provident Fund
- 5 days working and 2 days off
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
09.04.2024
Guest Relation Officer(Chinese Speaker)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด