×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 26.03.2024 | Viewers 219
Salary :
เงินเดือน
30,001 - 40,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตพญาไท]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
3 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Female
หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1.At least Bachelor degree in any field
2.At least 2-year experience in Assistant Manager (FO) position of international hotels
3.Strong result oriented, people management, and leadership skills
4.Strong in inter-personality skill and outgoing, friendly
5.Strong in English communication skill, and computer literate
6.Strong in analytical, problem solving skills, and execution of work
Job Details
รายละเอียดงาน
1.Oversee the smooth running of the Executive Lounge on a day to day basis to achieve our goals set for hotel standard
2.Ensure all staff acknowledge all guest, where possible guest names should be used
3.Ensure Executive lounge area is always clean and tidy at all times
4.Ensure punctuality of staff when serving meals
5.Ensure guest access to the Executive lounge area is controlled and monitored as per LSOP guidelines
6.Check house count for the day ensuring all staff are aware of the sell strategy for the day
7.Ensure all guest- s requests are carried out, and all realistic expectations are met
8.Conduct daily shift briefing/meeting- s and pass on all relevant information to the associates
9.Ensure all issues relating to guest satisfaction are met and that follow up is completed on a timely basis.
10.Regular inspections of all work conducted within the department to ensure quality standards are maintained.
11.Represent the department at relevant meetings.
12.Maintain staffing levels in line with Hotel occupancy and productivity.
13.Oversee the personal hygiene and grooming standards of department staff as outlined in the staff handbook.
14.Assist all other areas of the hotel when required.
15.Other duties as assigned by the immediate supervisor
Welfare
สวัสดิการ
Welfare
- Service charge
- Uniforms
- Free meals at work
- Vacation
- Public holiday
- Group Life Insurance
- Provident Fund
- 5 days working and 2 days off
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
09.04.2024
Guest Relation Officer(Chinese Speaker)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด