×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 26.04.2024 | Viewers 478
Salary :
เงินเดือน
100,000++ (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Hua Hin
หัวหิน

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 30 years old
อายุไม่เกิน 30 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
Yes
รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1. Bachelor- s degree in business administration, hospitality management, or hotel management.

2. The ability to speak, read, and write the language used in the workplace and knowledge of one or more additional languages is preferred.

3.A minimum of 1-2 years- front desk experience as a guest service manager is preferred.

4.Proficiency in Excel, PowerPoint, and Microsoft Word and hospitality software.

5. A proven track record of being able to lead a team and to multitask.

6.Flexibility and a willingness to work beyond scheduled hours, including on weekends.

7.An ability to identify areas in need of change or improvement to offer guests an excellent hotel experience.

8.Understanding of and compliance with hotel policies and regulations and communicating these clearly to the staff.

10.Reporting on daily operations in a timely manner.
Job Details
รายละเอียดงาน
1.Ensuring that the check-in and check-out process runs as smoothly as possible and that guests are escorted to the correct room.

2.Responding to requests or complaints made by guests in a professional and polite manner in order to guarantee customer satisfaction.

3.Implementing procedures to improve services offered with the aim of attracting more customers.

4.Hiring and training staff in matters of professional conduct, and ensuring that there is enough staff at all times by organizing staffing schedules efficiently.

5.Supporting service personnel with questions posed by guests and taking over from the support staff if any issues arise.

6.Understanding what guest expectations are and anticipating problems in order to prevent complaints.

7.Acting as a link between guests and hotel management.

8.Attending meetings with management to discuss problems and strategies for improvement.

9.Handling cash or payments made by credit card.
Understanding safety and emergency procedures.
Welfare
สวัสดิการ
6 OFF DAYS PER MONTH

SSO

HEALTH INSURANCE

STAFF MEALS

UNIFORM
Contact
ข้อมูลติดต่อ
ฝ่าย HR (-)
118,118/8 ตรอกสองพระ ถนนสี่พระยา แขวงมหาพฤฒาราม เขตบางรัก กรุงเทพฯ 
เว็บไซต์ : www.i-sanook.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
26.04.2024
Guest Service Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 100,000++
register
26.04.2024
Operation Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.04.2024
Duty Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด