รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 26.04.2024 | Viewers 524
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 50 years old อายุไม่เกิน 50 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
Yes รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1. Bachelor- s degree or higher in hotel management or hospitality management or other related fields.
At least 2 years experience in hotel management or hospitality management
2. Excellent communication skill in English including speaking, reading and writing.
3. Excellent communication, interpersonal, and problem-solving skills.
4. Outstanding leadership and management skills.
Able to work well under pressure.
5. Computer Skills: Microsoft Word, Microsoft Excel and Social Media i.e IG, Facebook, LINE, WhatApp and etc.
At least 2 years experience in hotel management or hospitality management
2. Excellent communication skill in English including speaking, reading and writing.
3. Excellent communication, interpersonal, and problem-solving skills.
4. Outstanding leadership and management skills.
Able to work well under pressure.
5. Computer Skills: Microsoft Word, Microsoft Excel and Social Media i.e IG, Facebook, LINE, WhatApp and etc.
Job Details
รายละเอียดงาน
1. Responsible for overseeing the general hotel operations, with an emphasis in the Front Office; Housekeeping; and Maintenance departments.
2. Work closely with GM and management team to set and/or implement policies, procedures, and systems and to follow through with implementation.
3.Reporting day-to-day operation to the GM.
4. Plan the property main operations including quality, standards, cleanliness and guest satisfaction.
5.Review and responsible for all operation employees.
6. Training new employees.
7. Taking care of Front Office Department and guests.
8. Communicating with guests and guests problem solving.
9. Manage, record, and resolve promptly all guest complaints.
10. Manage and develop employees to ensure efficiency and high levels of our service.
11. Handle with problems that arise in the property, record and follow through with management issues or emergencies that arise.
12. Other duties as assigned.
2. Work closely with GM and management team to set and/or implement policies, procedures, and systems and to follow through with implementation.
3.Reporting day-to-day operation to the GM.
4. Plan the property main operations including quality, standards, cleanliness and guest satisfaction.
5.Review and responsible for all operation employees.
6. Training new employees.
7. Taking care of Front Office Department and guests.
8. Communicating with guests and guests problem solving.
9. Manage, record, and resolve promptly all guest complaints.
10. Manage and develop employees to ensure efficiency and high levels of our service.
11. Handle with problems that arise in the property, record and follow through with management issues or emergencies that arise.
12. Other duties as assigned.
Welfare
สวัสดิการ
1. 6 OFF DAYS PER MONTH
2. SSO
3. Health Insurance
4. Staff Meals
2. SSO
3. Health Insurance
4. Staff Meals
Contact
ข้อมูลติดต่อ
ฝ่าย HR (-)
118,118/8 ตรอกสองพระ ถนนสี่พระยา แขวงมหาพฤฒาราม เขตบางรัก กรุงเทพฯ
เว็บไซต์ : www.i-sanook.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
118,118/8 ตรอกสองพระ ถนนสี่พระยา แขวงมหาพฤฒาราม เขตบางรัก กรุงเทพฯ
เว็บไซต์ : www.i-sanook.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
26.04.2024 |
Guest Service Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 100,000++ |
|
26.04.2024 |
Operation Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.04.2024 |
Duty Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |