ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
- มีประสบการณ์ด้านงานธุรการ, บัญชี, บุคคล อย่างน้อย 2 ปี
- สามารถสื่อสาร ฟัง พูด อ่าน เขียน ภาษาอังกฤษได้
- มีความรับผิดชอบสูง
- สามารถจัดการงานหลายอย่างในเวลาเดียวกันได้เป็นอย่างดี
- ใช้โปรแกรม Excel, Google sheet, Google drive ได้ดี
- มีประสบการณ์ใช้โปรแกรม Quickbook
- เคยทำงานในธุรกิจด้านร้านอาหาร หรือโรงแรม
หากสนใจสามารถส่งเรซูเม่ได้ที่ [email protected]
Responsibilities:
Office Administration
- Key contact person for the office
- Ensure smooth, daily, office operations
- Issuing formal company documents for internal and external purposes
- Ensure the office environment is clean, well-stocked, positive and functional
- Purchasing outlet miscellaneous and maintenance of office/outlet furniture, equipment, IT, and any other supplies needed.
Accounting
- Manage the petty cash, per diems, and any other payments from petty cash
- Issuing invoices and receipts.
- Handle all accounting matters with the outsourced accountants and communicating them effectively
- Managing payment such as PND, PP30, SSO, and all matters
- ทำงาน 5 วันต่อสัปดาห์ (จันทร์-ศุกร์) เวลา 8.00น.-17.00น.
- ค่าอาหารวันละ 60 บาท
- ประกันอุบัติเหตุกลุ่ม และสวัสดิการอื่น ๆ ตามข้อกำหนดของบริษัท
สถานที่ทำงาน: Oskar Bistro ซอยสุขุมวิท 11
FAT CHILI GROUP
- Oskar Bistro, Soi Sukhumvit 11 - Lily Fu's, Soi Sukhumvit 11 - Gigi Eatery & Cafe Soi, Sukhumvit 19 and Soi Sukhumvit 63 - Gigi Dining Hall, Soi Sukhumvit 45 - Iron Balls Parlor, Soi Sukhumvit 45 - Sing Sing Theater, Soi Sukhumvit 45 https://linktr.ee/fatchili