×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 12.12.2018 | Viewers 1,998
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Nakhon Ratchasima
นครราชสีมา

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 35 years old
อายุไม่เกิน 35 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Details
รายละเอียดงาน
Job Description

Job Title: Engineering Administrator
Reports to: Chief Engineer
Supervises: N/A

Project Information

Project Name: Khao Yai Foresta
Project Owner: Scenical Development Co., Ltd.
Address: Moo Si, Pak Chong, Nakornrachasima
Size of Land: 12-0-26 Rai

Type of Project:
2 Residential Buildings, 7 Floors, 415 Units and 19 Luxury Pool Villas

Facilities:
Lobby
Infinity Edge swimming Pool with swimming pool for kids
Gym
Garden
Spacious green space
Playground
24 hours security guards
CCTV 24 hours
Parking space


We are currently seeking for passionate and dynamic Engineering professional who pride herself/himself on their ability to deliver extraordinary levels of customer service and provide creative solutions to our guests.

As an Engineering Administrator, you are responsible to oversee all procedures and identify efficient and cost effective measures for continual improvement, supporting the overall advancement of the quality system and your role will include key responsibilities such as:

1. Prepare preventive maintenance schedule
2. Prepare reports as required by superior
3. Maintain all electrical equipment and all electrical control panels- inaccurate function
4. Maintain the cleanliness of all electrical panels, motors, electrical appliances, etc.
5. Distribute the work to subordinates according to capabilities to get the best results
6. Ensure that the work done by subordinates are according to the specified standard
7. Ensure that all related tools are in safe place and in good working condition
8. Follow the preventive maintenance chart strictly and maintain records for future reference
9. Coordinate with other departments counterparts and ensure their satisfaction on quality and progress and create healthy inter-department relationships
10. Create opportunities for engineering crews to multitask and increase/enhance their skills and knowledge
11. Maintain all equipment in good working order
12. Maintain the cleanliness of all equipment
13. Maintain the performance of pumps and motors
14. Other duties as assigned my Chief Engineer.

Skills

Education, Qualifications & Experiences

You should be ideally having a degree in mechanical and electrical engineering and should have previous experiences in a similar role within the hospitality industry. A good command of written and spoken English and the ability to find fault and rectify systems are essentials. Computer knowledge is an advantage.

Knowledge & Competencies

The ideal candidate will be able to handle stress and work under pressure and bring along strong administrative skills, an analytical mind and the capability of being able to write concise reports. You will have a high level of self-motivation, develop innovative options in the best interest of the hotel.

Ideally, suitable person should possess following additional competencies:

1. Understanding Hotel Operations
2. Teamwork
3. Planning for Business
4. Supervising People
5. Understanding Differences
6. Supervising Operations
7. Effective Communication
8. Drive for Results
9. Customer Focus
10. Adaptability
Welfare
สวัสดิการ
- ประกันสังคม (Social Security scheme as per Thai Labor Law articles)
- กองทุนเงินทดแทน (Workmen Compensation scheme as per Thai Labor Law articles)
- ประกันกลุ่ม / ประกันชีวิตและประกันสุขภาพกลุ่ม (Group Health & Life Insurance scheme)
- อาหารพนักงาน (Duty Meals)
- วันหยุดประจำสัปดาห์ (Weekly Day-Off)
- ทำงาน 6 วันและหยุดพักผ่อน 1 วัน ต่อสัปดาห์ (1 day off per week)
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี (Annual Leave)
- จัดฝึกอบรมเสริมสร้างความรู้ให้แก่พนักงาน (Enhance knowledge & skills programs)
- เงินรางวัลสำหรับพนักงานดีเด่นประจำเดือน (Cash award for Team Member of The Month)
- เงินค่าบริการ (Floating Service Charge)
- ปรับเงินเดือนประจำปี (Annual Salary Increment)
- โบนัสประจำปี (Annual Bonus)
- งานวันเกิด (Team Birthday Celebration)
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี (Annual Staff Party)
- เงินช่วยเหลือฌาปนกิจสงเคาระห์พนักงาน (Funeral Allowance and Funeral/Bereavement Leave)


Interested individual, please submit your updated resume together with a recent photo to:


Khao Yai Office: Human Resources Hotline: 097 272 4426 Email: [email protected]
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด