รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 06.08.2015 | Viewers 712
Salary : เงินเดือน |
25,001 - 30,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
About you:
- One year experience in office administration work.
- Excellent English skills required.
- Able to maintain and organize a database
- Good at understanding numbers and systems
- Enjoy coordinating with other companies; tourism industry
- One year experience in office administration work.
- Excellent English skills required.
- Able to maintain and organize a database
- Good at understanding numbers and systems
- Enjoy coordinating with other companies; tourism industry
Job Details
รายละเอียดงาน
The Role:
- Put Information from hotel contracts into our global computer data base.
- Track authorizations and correspondence.
- Maintain detailed and organized files.
- Prepare contract change notices, monitor the reporting and status of contracts.
- Provide contract summaries and make sure contract execution follows company policy.
- Put Information from hotel contracts into our global computer data base.
- Track authorizations and correspondence.
- Maintain detailed and organized files.
- Prepare contract change notices, monitor the reporting and status of contracts.
- Provide contract summaries and make sure contract execution follows company policy.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |