รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 14.09.2018 | Viewers 2,355
Salary : เงินเดือน |
15,001 - 20,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
No specific ไม่จำกัดวุฒิ |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Male/ Female
Good personality
- Customer Focus: Demonstrates a high level of concern for the customer by going beyond what is required to meet the customer- s needs in order to exceed their expectations. Gives customers attention and respect
- Communication: Clearly conveying information and ideas through a variety of media to individuals or groups in a manner that engages the audience and helps them understand and retain the message
- Talent Management & Development: Fostering the development of others by providing a supportive environment for enhanced performance and professional growth
- Decision Making / Problem Solving: Making decisions and solving problems involving varied levels of complexity, ambiguity and risk
Good personality
- Customer Focus: Demonstrates a high level of concern for the customer by going beyond what is required to meet the customer- s needs in order to exceed their expectations. Gives customers attention and respect
- Communication: Clearly conveying information and ideas through a variety of media to individuals or groups in a manner that engages the audience and helps them understand and retain the message
- Talent Management & Development: Fostering the development of others by providing a supportive environment for enhanced performance and professional growth
- Decision Making / Problem Solving: Making decisions and solving problems involving varied levels of complexity, ambiguity and risk
Job Details
รายละเอียดงาน
Please call 02-3085900
Welfare
สวัสดิการ
Pre-Opening Service Charge Garandtee 2500 THB.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |