รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 10.11.2019 | Viewers 3,637
Salary : เงินเดือน |
30,001 - 40,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Qualification:
- Thai Nationality
- Age between 28 - 35
- Minimum Bachelor degree / Master degree is preferred.
- Opera experience
- Previous working experience from 5-Star Hotels in the similar or the same role.
- Fluent command of English is preferred.
- Positive personality and attitude.
- Leadership and management skills
- Hard worker and good team player.
- Dynamic, energetic and self-motivated professional.
- Service-oriented with good attention to details.
- Good computer knowledge.
- Thai Nationality
- Age between 28 - 35
- Minimum Bachelor degree / Master degree is preferred.
- Opera experience
- Previous working experience from 5-Star Hotels in the similar or the same role.
- Fluent command of English is preferred.
- Positive personality and attitude.
- Leadership and management skills
- Hard worker and good team player.
- Dynamic, energetic and self-motivated professional.
- Service-oriented with good attention to details.
- Good computer knowledge.
Job Details
รายละเอียดงาน
Job Descriptions
Responsible for overseeing the daily operations of the Guest Service Agent, Business Center Agent and Front Office Supervisor. Act as the main contact for guests and other hotel departments in the absence of the Front Office Manager and Assistant Front Office Manager. Make certain that Guest Service Agent, Business Center Agent and Front Office Supervisor meet hotel and brand standards for maximum guest satisfaction.
Responsible for overseeing the daily operations of the Guest Service Agent, Business Center Agent and Front Office Supervisor. Act as the main contact for guests and other hotel departments in the absence of the Front Office Manager and Assistant Front Office Manager. Make certain that Guest Service Agent, Business Center Agent and Front Office Supervisor meet hotel and brand standards for maximum guest satisfaction.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |