×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 15.09.2023 | Viewers 5,432
Salary :
เงินเดือน
10,001 - 15,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตยานนาวา]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
0 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 30 years old
อายุไม่เกิน 30 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
Yes
รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
-Female/Male Thai Nationality
-Age 20 - 30 yrs.
-Good command in English speak,read write and understand the primary language used in the workplace.
-Must be able to speak and understand the primary language used by the guests who visits the hotel.
-Good attitude
-Good team work
Job Details
รายละเอียดงาน
- Answers incoming calls.
- Directs call to guest rooms, staff, or departments through the switchboard or PBX system.
- Places outgoing calls.
- Receives guest messages and deliver the same to the guest.
- Logs all wake-up call requests and performs wake-up call services.
- Provides information about hotel services to guests.
- Understand the telephone operator board or PBX switchboard operations.
- Provides paging services for hotel guests and employees.
- Knows what action to take when an emergency call is required.
- Monitors automated systems including fire alarms and telephone equipment when engineering and maintenance department is closed.
- Assists in reporting telephone equipment or service complaints and problems.
- To be fully aware of and adhere of health and safety, fire and bomb threat procedures.
- Multitasking abilities will always come in handy, because a switchboard operator may be asked to do other jobs as well.
- Must be polite and courteous while answering the phone.
- Open and close telephone functionality on the hotel front office software.
- Keep records of calls placed and received by all departments and recording the call charges.
- Update directory information on the front office software.
Welfare
สวัสดิการ
วันหยุดสัปดาห์ละ 2 วัน
เซอร์วิสชาร์จ
เครื่องแบบพนักงานพร้อมบริการซักรีด
ประกันชีวิตกลุ่ม
อาหารพนักงาน
วันหยุดนักขัตฤกษ์
วันหยุดพักผ่่อนประจำปี
ประกันสังคม
อบรมพัฒนาความรู้
ค่าเดินทาง/ค่ากะ สำหรับรอบบ่าย/ดึก
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด