รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 19.07.2017 | Viewers 6,678
Salary : เงินเดือน |
15,001 - 20,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
0 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1. At least Bachelor degree graduate in any relevant discipline.
2. Minimum of 1 year working experience in reception, Call Center or Customer Service.
3. Have good English communication skills both in written and spoken.
4. Possess good communication and interpersonal skills.
2. Minimum of 1 year working experience in reception, Call Center or Customer Service.
3. Have good English communication skills both in written and spoken.
4. Possess good communication and interpersonal skills.
Job Details
รายละเอียดงาน
Be responsible for receiving and answering telephone calls as well as transferring the calls. Welcoming guests and coordinating with staff on guests- visit. Receiving incoming mails and parcels as well as distributing to addressee. Monitoring meeting room reservation on the 3rd and 5th floor.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |