×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 17.07.2017 | Viewers 622
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [สุขุมวิท]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1.เพศชาย/ หญิง อายุ 25-30 ปี สัญชาติไทย
Female/ Male, Thai Nationality, Age 25-30 years old
2.วุฒิการศึกษา ปริญญาตรี สาขา บริหารทรัพยากรมนุษย์ หรือ สาขาอื่นๆที่เกี่ยวข้อง
-Bachelor Degree in Human Resources Management or related fields
3.มีประสบการณ์ในด้านงานบริหารทรัพยากรบุคคล 2-5 ปี มีความรู้ด้านกฎหมายแรงงาน
Minimum 2-5 years experiences in Human Resource Management or related fields and good knowledge of Labour Law is a plus
4.มีทักษะการสื่อสารภาษาอังกฤษในระดับดี
Fluent in both spoken and written English is an advantage
5.มีทักษะในการปฏิสัมพันธ์และสื่อสาร, มีใจบริการ
Good interpersonal and communication skills, service-minded person.
7.มีทักษะพื้นฐานในการใช้คอมพิวเตอร์
Have basic office computer literacy (Word, Excel, ...)
8.มีความรับผิดชอบ บริการจัดการได้อย่างดีและสามารถทำงานได้หลากหลาย
Responsible, well-organized and able to work multi-tasks.
9.มีมนุษยสัมพันธ์และบุคลิกภาพที่ดี ใส่ใจรายละเอียด, มีความน่าเชื่อถือ, ความซื่อสัตย์, สามารถปรับตัวได้ดี และมีความคิดเชิงบวก
Outgoing individual with a pleasant personality, professional attitude, attention to details, reliability, integrity,
Job Details
รายละเอียดงาน
1. Control the attendance, leave, lateness, overtime and issue the letter of employment and certificates as requested by employees. Maintain and file all employees' profile and employment records.
2. Responsible for the Payroll (salary, overtime, commissions & incentive, attendance and other benefits).
3. Prepare PND-1, PND-1A and Social Security for submission to the Social Security Office and Revenue Department.
4. Arrange and monitor the recruitment process for each deparment through online jobs advertising and recommend any new channels to maximise recruitment of new employees and/or replacement based on positions vacancies and future development.
5. Co-ordinate with other departments to ensure that the Rules & Regulations and Policies of the Company are well-communicated to all employees and strictly implemented.
6. Assist in preparing all required documents for work permit & visa yearly renewal and coordinate with legal consultant.
7. Other office administrative duties as required by superior
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด