รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 30.06.2017 | Viewers 1,269
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
-Previous experience in Human Resources
CIPD qualified
-Positive attitude
-Good communication and people skills
-Committed to delivering a high level of customer service, both internally and externally
-Excellent grooming standards
-Flexibility to respond to a range of different work situations
-Ability to work under pressure
-Ability to work on their own or in teams
-Knowledge of hospitality
-IT proficiency
CIPD qualified
-Positive attitude
-Good communication and people skills
-Committed to delivering a high level of customer service, both internally and externally
-Excellent grooming standards
-Flexibility to respond to a range of different work situations
-Ability to work under pressure
-Ability to work on their own or in teams
-Knowledge of hospitality
-IT proficiency
Job Details
รายละเอียดงาน
An Assistant Human Resources Manager is responsible for providing first-class employee relations services to the Human Resources Manager and management team to deliver an excellent staff experience while assisting with Human Resources strategy.claims.
6. Maintains updates and manage Human Resources reference material, the Training Room and facilities, pay and benefits surveys, the Team Member Handbook, and team member notice boards.
7. Oversees arrangements for staff sporting and social activities, including the Annual Team Party, in conjunction with the committee and in line with the Director of HR- s direction.
8. Provides coaching, counseling and welfare services to all employees, through their Department Head or through the Human Resources Department.
9. Work closely with HR Team and other departments to provide the needs of the team members towards the achievement of excellent results from GTMS. To provide continuous feedback and discuss with Director of Human Resources on this.
10. Participates in any activities not mentioned above which may enhance the competencies and productivity of the employees.
11. Arrange Visa and Work permit for expatriates (including expatriates insurance, annual tickets and personal files)
6. Maintains updates and manage Human Resources reference material, the Training Room and facilities, pay and benefits surveys, the Team Member Handbook, and team member notice boards.
7. Oversees arrangements for staff sporting and social activities, including the Annual Team Party, in conjunction with the committee and in line with the Director of HR- s direction.
8. Provides coaching, counseling and welfare services to all employees, through their Department Head or through the Human Resources Department.
9. Work closely with HR Team and other departments to provide the needs of the team members towards the achievement of excellent results from GTMS. To provide continuous feedback and discuss with Director of Human Resources on this.
10. Participates in any activities not mentioned above which may enhance the competencies and productivity of the employees.
11. Arrange Visa and Work permit for expatriates (including expatriates insurance, annual tickets and personal files)
Welfare
สวัสดิการ
Permanent
1.Service Charge เงินค่าบริการ(สำหรับพนักงานชั่วคราวจะได้รับ50%)
2.2 Days Off per Week วันหยุด 2 วันต่อสัปดาห์
3.Meal อาหารสำหรับพนักงาน
4.Uniform ชุดพนักงาน
5.Group Insurance ประกันชีวิต/ประกันอุบัติเหตุ/ประกันสุขภาพ (รวมครอบครัวสำหรับพนักงานประจำ )
6.Provident fund กองทุนสำรองลี้ยงชีพ 100% ในส่วนของนายจ้างไม่นับอายุงาน
7.SSO ประกันสังคม
8.Go Hilton Benefit ห้องพักราคาพิเศษสำหรับเพื่อนร่วมงาน
9.Food and Beverage Discount ส่วนลด 50% สำหรับอาหารและเครื่องดื่ม
10.Annual Medical Check-up ตรวจสุขภาพประจำปี
11.Vacation Leave วันลาพักร้อน
12.Team Member Party, Team Member Outing
1.Service Charge เงินค่าบริการ(สำหรับพนักงานชั่วคราวจะได้รับ50%)
2.2 Days Off per Week วันหยุด 2 วันต่อสัปดาห์
3.Meal อาหารสำหรับพนักงาน
4.Uniform ชุดพนักงาน
5.Group Insurance ประกันชีวิต/ประกันอุบัติเหตุ/ประกันสุขภาพ (รวมครอบครัวสำหรับพนักงานประจำ )
6.Provident fund กองทุนสำรองลี้ยงชีพ 100% ในส่วนของนายจ้างไม่นับอายุงาน
7.SSO ประกันสังคม
8.Go Hilton Benefit ห้องพักราคาพิเศษสำหรับเพื่อนร่วมงาน
9.Food and Beverage Discount ส่วนลด 50% สำหรับอาหารและเครื่องดื่ม
10.Annual Medical Check-up ตรวจสุขภาพประจำปี
11.Vacation Leave วันลาพักร้อน
12.Team Member Party, Team Member Outing
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
10.04.2024 |
Hostess - Flow Restaurant จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Assistant Marketing Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Security Staff (พนักงานรักษาความปลอดภัย) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Public Area Attendant จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
HR / Trainee นักศึกษาฝึกงาน แผนกทรัพยากรบุคคล จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Executive Floor Officer จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงาน Student Trainee - F&B Service, Kitchen จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Trainee - Sales & Marketing นักศึกษาฝึกงานแผนกขายและการตลาด จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Bartender - Ale House จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงาน Student trainee - Housekeeping จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงาน Student trainee - Security จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Trainee - Front Office นักศึกษาฝึกงานแผนกต้อนรับ จำนวน 5 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Chef de Cuisine - OXBO Kitchen จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |