รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 17.07.2017 | Viewers 407
Salary : เงินเดือน |
20,001 - 25,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 30 years old อายุไม่เกิน 30 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
-Male or female
-Age under 30 years old
-Single (preferred)
-Education: Bachelor Degree
-Must be fluent in English (writing and speaking)
-Experience in related field, healthy and pleasant appearance, 160 cm or above
-Good personality
-Good service mind
-Able to work independently as well as a team
-Good problem solving skills
-Well organize
-Age under 30 years old
-Single (preferred)
-Education: Bachelor Degree
-Must be fluent in English (writing and speaking)
-Experience in related field, healthy and pleasant appearance, 160 cm or above
-Good personality
-Good service mind
-Able to work independently as well as a team
-Good problem solving skills
-Well organize
Job Details
รายละเอียดงาน
- Provide warm welcome to customers by greeting them in person or by phone
- Direct contact for customers or agent in making spa reservation in proper manner and maximizing the occupancy
- Handle enquiries from customers or agents either by e-mail or by phone
- Act as a consultant in providing correct information on products and treatments to customers
- Maintain clean and safe reception area
- Handle bill payment and POS system accurately and proficiency
- Promote the spa, treatments, and retail products as well as promotion or marketing campaign if available
- remain the highest standard of spa journey and customer experience iin accordance with spa protocol
- Deliver daily/monthly reports regularly
- Be flexible with working schedule to support the needs of the spa
- Direct contact for customers or agent in making spa reservation in proper manner and maximizing the occupancy
- Handle enquiries from customers or agents either by e-mail or by phone
- Act as a consultant in providing correct information on products and treatments to customers
- Maintain clean and safe reception area
- Handle bill payment and POS system accurately and proficiency
- Promote the spa, treatments, and retail products as well as promotion or marketing campaign if available
- remain the highest standard of spa journey and customer experience iin accordance with spa protocol
- Deliver daily/monthly reports regularly
- Be flexible with working schedule to support the needs of the spa
Welfare
สวัสดิการ
- เงินเดือน + คอมมิชชั่น (รายได้ดี)
- ค่ารักษาพยาบาล
- ประกันสังคม
- วันลาพักร้อน 10-15 วัน/ปี
- การฝึกอบรม สัมนา
- งานรื่นเริง /ท่องเที่ยวประจำปี
- ใช้ผลิตภัณฑ์ฟรี (ตามโอกาส)
- สิทธิในการเข้ารับบริการสปา
- เงินช่วยเหลือกรณีเสียชีวิตของบุคคลในครอบครัว
- ค่ารักษาพยาบาล
- ประกันสังคม
- วันลาพักร้อน 10-15 วัน/ปี
- การฝึกอบรม สัมนา
- งานรื่นเริง /ท่องเที่ยวประจำปี
- ใช้ผลิตภัณฑ์ฟรี (ตามโอกาส)
- สิทธิในการเข้ารับบริการสปา
- เงินช่วยเหลือกรณีเสียชีวิตของบุคคลในครอบครัว
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |