×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 20.09.2017 | Viewers 682
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตสาทร]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Female
หญิง
Age :
อายุ
Not over 35 years old
อายุไม่เกิน 35 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Details
รายละเอียดงาน
GENERAL MISSION:
1. Runs the Spa Reception, ensuring that the facilities are well maintained and service standards are being adhered to whilst personally handling guest bookings, queries and problems in the most sympathetic and helpful manner.
RESPONSIBILITIES AND MEANS:
1. Checks and sets up the daily operations of Spa Reception according to Spa standards contained in the Spa Manual.
2. Provides the guests with a Health Assessment.
3. Organizes and consults the day package queries. Assists in all guest queries and follow up.
4. Sets up the computers, makes and checks bookings for the Spa.
5. Provides our service promptly, courteously and accurately.
6. Requests and collects all stock and supplies in accordance with minimum stock levels.
7. Studies and evaluates the operations & procedures and suggests improvements to Spa Manager.
8. Ensures the cleanliness and hygiene of the reception area and Spa.
9. Ensures all equipments are well maintained and in safe condition.
10. Handles all guest complaints and record all guest comments.
11. Provides on the job training to new staff.
12. Assists in providing the departmental orientation to newly recruited staff.
13. Organizes the billing system.
14. Makes appointment cards or appointment schedules for the following day.
15. Answers the Spa Reception telephone.
16. Liaises with Guest Service and Sales departments to inform about guest package details and with all departments to ensure guest satisfaction.
17. To be responsible for escorting new guests to inspect the Spa area.

Welfare
สวัสดิการ
1. Training & Education
2. 5 days working / 2 days off
3. Service Charge
4. Provident Fund
5. Social Security
6. Public Holiday
7. Annual Leave
8. Birthday Leave and Gift
9. Wedding , New born and Funeral remuneration
10. Annual Physical Check up
11. 25% Discount off on All F&B Outlets
12. Special rate for Accommodation
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด