รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 27.01.2018 | Viewers 2,723
Salary : เงินเดือน |
30,001 - 40,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 50 years old อายุไม่เกิน 50 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Male or Female, not over 50 years old
- Thai nationality
- Bachelor's Degree or Master Degree in Human Resources Management, Psychology or any other relevant field
- Good command of English
- Minimum 5 years of working experience in Human Resources at hotel business and HR generalist functions in management level or higher
- Experience in being an HR manager at the local-chained hotel business is a plus
- Strong knowledge in Payroll System
- Process and good understanding of HR and labor related rules and regulations
- Analytical skills, able to address problems and find solutions
- Able to work under pressure and having good coordination talent
- Great communication and interpersonal skills
- Thai nationality
- Bachelor's Degree or Master Degree in Human Resources Management, Psychology or any other relevant field
- Good command of English
- Minimum 5 years of working experience in Human Resources at hotel business and HR generalist functions in management level or higher
- Experience in being an HR manager at the local-chained hotel business is a plus
- Strong knowledge in Payroll System
- Process and good understanding of HR and labor related rules and regulations
- Analytical skills, able to address problems and find solutions
- Able to work under pressure and having good coordination talent
- Great communication and interpersonal skills
Job Details
รายละเอียดงาน
- In charge the roles of HR manager for Check Inn Regency Park, Check Inn Phromphong, Check Inn Chinatown, and restaurants
- Manage full spectrum of Payroll System
- Work in cooperation with Finance Department to ensure the preparation of the monthly payroll
- Implement the HR policies and procedures according to the company standards, rules, and regulations
- Execute HR strategies involving manpower planning, recruitment, onboarding activities, performance evaluations, compensation, benefits policy, and benefits administration and employee relations
- Oversee HR Compliance, Visa & Work Permit, Contract, and HRM with clear communication throughout the organization and employee
- Plan, manage, coordinate and lead HR team for all HR activities including recruitment, compensation, benefits, employee relations, and others to provide effectively and smoothly HR operation
- Process and handle Law and Regulations concerned in related of HR - Department of Welfare and Labor Protection, Area Labor and Labor Court
- Providing support and assistance to higher management as required
- Manage full spectrum of Payroll System
- Work in cooperation with Finance Department to ensure the preparation of the monthly payroll
- Implement the HR policies and procedures according to the company standards, rules, and regulations
- Execute HR strategies involving manpower planning, recruitment, onboarding activities, performance evaluations, compensation, benefits policy, and benefits administration and employee relations
- Oversee HR Compliance, Visa & Work Permit, Contract, and HRM with clear communication throughout the organization and employee
- Plan, manage, coordinate and lead HR team for all HR activities including recruitment, compensation, benefits, employee relations, and others to provide effectively and smoothly HR operation
- Process and handle Law and Regulations concerned in related of HR - Department of Welfare and Labor Protection, Area Labor and Labor Court
- Providing support and assistance to higher management as required
Welfare
สวัสดิการ
- Service Charge
- อาหารกลางวัน
- ปรับเงินเดือนประจำปี
- เครื่องแบบและชุดยูนิฟอร์มพนักงาน
- กองทุนประกันสังคม / กองทุนเงินทดแทน
- เงินช่วยเหลือพนักงาน คลอดบุตร, งานสมรส, งานฌาปนกิจฯ
- เงินช่วยเหลือกรณีพนักงานเสียชีวิต หรือครอบครัวพนักงานเสียชีวิต
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี 6-15 วัน (ตามอายุงาน)
- กิจกรรมพนักงาน เช่น งานเลี้ยงวันเกิดประจำเดือน , งานเลี้ยงปีใหม่ฯ
- เงินบำเหน็จเกษียณอายุ
- สวัสดิการของเยี่ยมพนักงาน
- ฝึกอบรมพัฒนาความรู้
** หมายเหตุ: สวัสดิการเฉพาะพนักงานในธุรกิจโรงแรมและร้านอาหารเท่านั้น
- อาหารกลางวัน
- ปรับเงินเดือนประจำปี
- เครื่องแบบและชุดยูนิฟอร์มพนักงาน
- กองทุนประกันสังคม / กองทุนเงินทดแทน
- เงินช่วยเหลือพนักงาน คลอดบุตร, งานสมรส, งานฌาปนกิจฯ
- เงินช่วยเหลือกรณีพนักงานเสียชีวิต หรือครอบครัวพนักงานเสียชีวิต
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี 6-15 วัน (ตามอายุงาน)
- กิจกรรมพนักงาน เช่น งานเลี้ยงวันเกิดประจำเดือน , งานเลี้ยงปีใหม่ฯ
- เงินบำเหน็จเกษียณอายุ
- สวัสดิการของเยี่ยมพนักงาน
- ฝึกอบรมพัฒนาความรู้
** หมายเหตุ: สวัสดิการเฉพาะพนักงานในธุรกิจโรงแรมและร้านอาหารเท่านั้น
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |