×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 27.01.2018 | Viewers 2,723
Salary :
เงินเดือน
30,001 - 40,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [สุขุมวิท]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 50 years old
อายุไม่เกิน 50 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Male or Female, not over 50 years old
- Thai nationality
- Bachelor's Degree or Master Degree in Human Resources Management, Psychology or any other relevant field
- Good command of English
- Minimum 5 years of working experience in Human Resources at hotel business and HR generalist functions in management level or higher
- Experience in being an HR manager at the local-chained hotel business is a plus
- Strong knowledge in Payroll System
- Process and good understanding of HR and labor related rules and regulations
- Analytical skills, able to address problems and find solutions
- Able to work under pressure and having good coordination talent
- Great communication and interpersonal skills
Job Details
รายละเอียดงาน
- In charge the roles of HR manager for Check Inn Regency Park, Check Inn Phromphong, Check Inn Chinatown, and restaurants
- Manage full spectrum of Payroll System
- Work in cooperation with Finance Department to ensure the preparation of the monthly payroll
- Implement the HR policies and procedures according to the company standards, rules, and regulations
- Execute HR strategies involving manpower planning, recruitment, onboarding activities, performance evaluations, compensation, benefits policy, and benefits administration and employee relations
- Oversee HR Compliance, Visa & Work Permit, Contract, and HRM with clear communication throughout the organization and employee
- Plan, manage, coordinate and lead HR team for all HR activities including recruitment, compensation, benefits, employee relations, and others to provide effectively and smoothly HR operation
- Process and handle Law and Regulations concerned in related of HR - Department of Welfare and Labor Protection, Area Labor and Labor Court
- Providing support and assistance to higher management as required

Welfare
สวัสดิการ
- Service Charge
- อาหารกลางวัน
- ปรับเงินเดือนประจำปี
- เครื่องแบบและชุดยูนิฟอร์มพนักงาน
- กองทุนประกันสังคม / กองทุนเงินทดแทน
- เงินช่วยเหลือพนักงาน คลอดบุตร, งานสมรส, งานฌาปนกิจฯ
- เงินช่วยเหลือกรณีพนักงานเสียชีวิต หรือครอบครัวพนักงานเสียชีวิต
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี 6-15 วัน (ตามอายุงาน)
- กิจกรรมพนักงาน เช่น งานเลี้ยงวันเกิดประจำเดือน , งานเลี้ยงปีใหม่ฯ
- เงินบำเหน็จเกษียณอายุ
- สวัสดิการของเยี่ยมพนักงาน
- ฝึกอบรมพัฒนาความรู้

** หมายเหตุ: สวัสดิการเฉพาะพนักงานในธุรกิจโรงแรมและร้านอาหารเท่านั้น
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด