×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 14.12.2017 | Viewers 584
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตบางรัก]

Education :
การศึกษา
No specific
ไม่จำกัดวุฒิ
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male
ชาย
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
3 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Details
รายละเอียดงาน
Performance for carrying out duties given with helpful and reliable manners and assists customers in all kind of services, provides a warm and friendly welcome to the hotel with utmost politeness efficiency and friendliness. Will be active in performing the various tasks of the Concierge section and will be willing to help the guest at any time. Ensures that their stays are comfortable and satisfactorily.

GENERAL MISSION:
1. All guests passing by the front door will be Wai by the Service Man/Valet who will always have the smile and a positive attitude.
2. Service Man/Valet has the reason of the responsibility of driving the guest- s cars from the hotel entrance to the car park.
3. Responsible to ensure that the guests arriving and leaving the hotel are warmly greeted and that an assistant is offered quickly when they need or request it.
4. Active in performing the various tasks of the Concierge section and will be willing to help the guest at any time. All guests passing by the Front Door will be Wai by the Service Man who will always have the smile and a positive attitude.
5. Directly responsible for the day to day operations of the Concierge whilst on duty. The schedule of the Service Man & Valet will rotate 24 hours a day.
6. On a broader scale, Service Man & Valet is to ensure that all of hotel- s guests and visitors are greeted, attended to and assisted with a level of service that is professional, friendly and genuine. Also to ensure that guests and visitors are made to feel comfortable and welcome and - at home- on arriving and departing the hotel.
Welfare
สวัสดิการ
1. Training & Education
2. 5 days working / 2 days off
3. Service Charge
4. Provident Fund
5. Social Security
6. Public Holiday
7. Annual Leave
8. Birthday Leave and Gift
9. Wedding , New born and Funeral remuneration
10. Annual Physical Check up
11. Special rate for Accommodation
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด