รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 11.02.2019 | Viewers 1,406
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Details
รายละเอียดงาน
- Develops high quality relationships with guests especially VIP throughout their stay in order to increase guest loyalty
- Handles any guest complaints or contentious issues that cannot be settle directly by a Premier officer to Team leader, providing a rapid solution
- Ensures that guest documentation and information is available and up-to-date
- Monitor and supervise Premier team on daily operation in order to achieve highest standard of service
- Ensures guests are satisfied with their stay as they leave, informing his/her superior of necessary
- Ensures that service meet guest- s expectation
- Ensures that overall team performance are up to standard at all time
- Keeps track of the standard of services delivered, based on guest comments and quality audits
- Prepares the rooms for arrival VIP guest by coordinate with housekeeping
- Ensure that internal procedures are duly applied
- Handles any guest complaints or contentious issues that cannot be settle directly by a Premier officer to Team leader, providing a rapid solution
- Ensures that guest documentation and information is available and up-to-date
- Monitor and supervise Premier team on daily operation in order to achieve highest standard of service
- Ensures guests are satisfied with their stay as they leave, informing his/her superior of necessary
- Ensures that service meet guest- s expectation
- Ensures that overall team performance are up to standard at all time
- Keeps track of the standard of services delivered, based on guest comments and quality audits
- Prepares the rooms for arrival VIP guest by coordinate with housekeeping
- Ensure that internal procedures are duly applied
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |