×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 05.06.2019 | Viewers 4,006
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตสาทร]

Education :
การศึกษา
High School Education
มัธยมศึกษาตอนปลาย
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
0 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Details
รายละเอียดงาน
- Knowledge of the number and location of all tables and ensure not to over seat any one particular station.

- Constantly be conscious of smoking and non-smoking areas as well as guest preferences.

- Remember guest(s) names and address them accordingly.

- Must be familiar with the work nature and responsibilities of all food and beverage service hosts.

- Welcomes and greets guests in accordance to the Guest Contact Skills.

- Ensures proper seating of guests with consideration given towards work load, reservations and preference of guest(s).

- Becomes familiar with all activities in the resort and is able to answer or obtain the answer to guests- questions pertaining to these activities.

- Answer phone queries in a courteous and prompt manner and takes reservations with given consideration to guests- preferences.

- Ensure the front of the outlet and the reservation desk is well maintained.

- Relates all guests- comments to the restaurant manager or shift leader pertaining to suggestions and complaints.

- Assists the restaurant manager to keep traces on guest history profiles.

- Assists the restaurant manager to present gifts to guests on particular occasions.

- Gives all guests a friendly - good-bye- or - thank you- as guests departs the outlet.

- Be familiarized with the menu and service procedures.

- Participate with positive approach towards training and daily briefing.

- Contributes to the morale and team spirit of the resort by maintaining effective relationships with colleagues.

- Performs additional duties as directed by supervisors. These may include duties at any Six Senses Resort and Spa property.

- Makes appropriate suggestions and recommendations to management for the general improvement of the resort.

- Is fully conversant with all health and safety, fire and emergency procedures.

- Maintains a high standard of personal hygiene, dress, uniform, and body language.

- Is polite and professional in any situation where the image or reputation of the resort is represented.

- Attends meetings and training as required by managers.

- Ensures that all activities are carried out honestly, ethically, and within the parameters of local law.

- Interacts with guests actively soliciting feedback.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด