รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 05.04.2024 | Viewers 2,998
Salary : เงินเดือน |
15,001 - 20,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Male /Female, Thai nationality.
- Good personality.
- Excellent communicate both Thai and English.
- Bachelor's degree in hospitality or relevant.
- Able to work in a time shift.
- Positive attitude and work as a team.
- Experienced in position would be advantage.
- Good personality.
- Excellent communicate both Thai and English.
- Bachelor's degree in hospitality or relevant.
- Able to work in a time shift.
- Positive attitude and work as a team.
- Experienced in position would be advantage.
Job Details
รายละเอียดงาน
- To assist Guests with general enquires and any other reasonable service requested by guests.
- To assist in check-in and check-out if the Front Desk Reception is overloaded/understaffed.
- Ensure all guests are welcomed according to the Bangkok Hotel Lotus Sukhumvit Welcome Experience.
- To coordinate group check-ins with Front Office, Guest Services and Guest Relations Managers.
- Coordinate with Transportation Captain and airport desk to ensure timely pick-up and drop-off of guests.
- Fully responsible for the smooth and efficient arrival and departure of all guests.
- Prepares for all guest arrivals and departures and meet & greets.
- Proactively ensures guests- needs are met and exceeded at all times. Conducts lobby duty and assists Front Desk operations when needed. - Responsible for following up.
- Acts as a hotel and brand ambassador.
- Ensure consistent levels of services are maintained at all times.
- Business Center accommodate services.
-To supervise/delegate duties to staff within the section
- To assist in check-in and check-out if the Front Desk Reception is overloaded/understaffed.
- Ensure all guests are welcomed according to the Bangkok Hotel Lotus Sukhumvit Welcome Experience.
- To coordinate group check-ins with Front Office, Guest Services and Guest Relations Managers.
- Coordinate with Transportation Captain and airport desk to ensure timely pick-up and drop-off of guests.
- Fully responsible for the smooth and efficient arrival and departure of all guests.
- Prepares for all guest arrivals and departures and meet & greets.
- Proactively ensures guests- needs are met and exceeded at all times. Conducts lobby duty and assists Front Desk operations when needed. - Responsible for following up.
- Acts as a hotel and brand ambassador.
- Ensure consistent levels of services are maintained at all times.
- Business Center accommodate services.
-To supervise/delegate duties to staff within the section
Welfare
สวัสดิการ
- Service charge
- พักร้อนตามตำแหน่ง
- ประกันสุขภาพ
- ค่าอาหาร
- ยูนิฟอร์ม
- วันหยุด 6 วัน/เดือน
- สวัสดิการอื่นตามที่กฎหมายกำหนด
- พักร้อนตามตำแหน่ง
- ประกันสุขภาพ
- ค่าอาหาร
- ยูนิฟอร์ม
- วันหยุด 6 วัน/เดือน
- สวัสดิการอื่นตามที่กฎหมายกำหนด
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
26.04.2024 |
Assistant Chief Engineer (ผู้ช่วยหัวหน้าแผนกช่าง) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.04.2024 |
Assistant Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
26.04.2024 |
Room Division Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.04.2024 |
Guest Service Agent (GSA) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.04.2024 |
Human Resource Officer (พนักงานบุคคล) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
26.04.2024 |
Sales Manager (Corporate) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.04.2024 |
Sales Manager - Mice จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
05.04.2024 |
Social Media Marketing Executive จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |