รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 23.11.2018 | Viewers 1,431
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Team spirit
- Extremely guest oriented and service minded
- Leadership
- Well organised
- Good at developing sales
- Good level of general knowledge
- Extremely guest oriented and service minded
- Leadership
- Well organised
- Good at developing sales
- Good level of general knowledge
Job Details
รายละเอียดงาน
- To ensure that all situations in the shift are handled timely and properly and reach the
guest satisfaction while maintain the procedures.
- To maintain an accurate record in the logbook of items and incidents which may be of
concern to the management and/or which may requires further attentions.
- To ensure the overall co-ordination of the Front Office Operations and to assist all
sections of the Front Office department.
- To ensure the proper follow up of the room requests & co-ordination with housekeeping
regarding the priorities in room cleaning.
- To ensure the full motivation of the team & create a nice atmosphere of work.
- To motivate all Front Office connectors regarding the selling, up-selling and loyalty
programs.
- To be the department trainer and assist Front Office Manager to develop all Front Office
connectors for job knowledge, skills and behaviors.
- To ensure the overall co-ordination as per emergency procedure established.
guest satisfaction while maintain the procedures.
- To maintain an accurate record in the logbook of items and incidents which may be of
concern to the management and/or which may requires further attentions.
- To ensure the overall co-ordination of the Front Office Operations and to assist all
sections of the Front Office department.
- To ensure the proper follow up of the room requests & co-ordination with housekeeping
regarding the priorities in room cleaning.
- To ensure the full motivation of the team & create a nice atmosphere of work.
- To motivate all Front Office connectors regarding the selling, up-selling and loyalty
programs.
- To be the department trainer and assist Front Office Manager to develop all Front Office
connectors for job knowledge, skills and behaviors.
- To ensure the overall co-ordination as per emergency procedure established.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
26.04.2024 |
Trainee (for all departments) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.04.2024 |
Room Attendant [พนักงานทำความสะอาดห้องพัก] จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.04.2024 |
General Cashier & Paymaster จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.04.2024 |
Security Officer [พนักงานรักษาความปลอดภัย] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.04.2024 |
Therapist (พนักงานนวด) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.04.2024 |
Guest Service Agent [GSA] [Welcomer] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
26.04.2024 |
Quality Assurance and Learning & Development Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.04.2024 |
Plant Room Engineer จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.04.2024 |
Commis II - Western จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.04.2024 |
Chief Engineer (หัวหน้าแผนกช่าง) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.04.2024 |
F&B Service Attendant (พนักงานเสริฟ) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
26.04.2024 |
Income Auditor Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |