รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 13.09.2024 | Viewers 10,995
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Male / Female
- Age not over 35 years
- Bachelor's degree in any field
- A good understanding of Social media and Digital Marketing
- Good level of competence in written and spoken English
- Strong teamwork skills, service minded
- Age not over 35 years
- Bachelor's degree in any field
- A good understanding of Social media and Digital Marketing
- Good level of competence in written and spoken English
- Strong teamwork skills, service minded
Job Details
รายละเอียดงาน
- Create content, write content in various formats suitable for social media to promote sales
- Find the right media to coordinate advertising campaigns
- Taking care of influencers when they arrive and follow up the photos from them
- Participate in the management of the Company's online media as assigned
- Responding to customer enquiries and providing hotel information support and affiliates through online channels, TripAdvisor, OTAs, Google and other channels
- Respond to customer chats from online channels such as Facebook, Instagram, Line etc.
- Coordinate and manage documents. Follow up on financial documents with online media, influencers as assigned
- Find the right media to coordinate advertising campaigns
- Taking care of influencers when they arrive and follow up the photos from them
- Participate in the management of the Company's online media as assigned
- Responding to customer enquiries and providing hotel information support and affiliates through online channels, TripAdvisor, OTAs, Google and other channels
- Respond to customer chats from online channels such as Facebook, Instagram, Line etc.
- Coordinate and manage documents. Follow up on financial documents with online media, influencers as assigned
Welfare
สวัสดิการ
- ปรับเงินเดือน / โบนัสประจำปี
- ประกันชีวิต / ประกันอุบัติเหตุ
- ประกันสังคม
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ค่ารักษาพยาบาล
- ค่าทำฟัน
- กองทุนเงินสะสม
- ประกันชีวิต / ประกันอุบัติเหตุ
- ประกันสังคม
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ค่ารักษาพยาบาล
- ค่าทำฟัน
- กองทุนเงินสะสม
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้