ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
หญิง
full-time
ไม่ระบุ
Workplace : Pinnacle Koh Tao Resort , Koh Tao island , Surat Thani
Phone : 088-737 3817
e-mail : [email protected]
Duties and Responsibilities :
- Oversee and ensure the smooth operation of the Front Office.
- Support Front Office staff in carrying out their duties and responsibilities.
- Ensure Front Office staff is following policies and SOPs
- Monitoring Guest Review
- Service guests and find solutions to any problems guests may have
- Brief staff on new information or special guest requests
- Check daily expected arrivals and any special requests for arriving guests
- Monitor reports on occupancy, average rate, no-show and other report for the previous right
- Follow up on last night's incidents
- Coordinate with Housekeeping and Engineering in cases of having to change room status to out-of- order for renovation or repairs
- Plan vacation and leave of Front Office staff to avoid disruption of operation
- Monitor bookings for next day's arrival
- Prepare management reports as assigned
- Manage manpower according to budget
- Manage the expenses of Front Office department
-
ไม่ข้อมูล
Pinnacle Hotels,Resorts & Spa
โรงแรมพินนาเคิล ลุมพินี ปาร์ค โฮลเต็ล 17 ซ.งามดูพลี พระราม 4 [email protected] โรงแรมพินนาเคิล แกรนด์ จอมเทียน 37/2-11 ต.นาจอมเทียน อ.สัตหีบ จ.ชลบุรี [email protected] โรงแรมพินนาเคิล รีสอร์ท สมุย 26/19 ต.แม่น้ำ อ.เกาะสมุย จ.สุราษฏร์ธานี [email protected] โรงแรมพินนาเคิล เกาะเต่า รีสอร์ท 26/20 หมู่ที่ 3 ต.เกาะเต่า อ.เกาะพะงัน จ.สุราษฏร์ธานี pkt.danel.com, [email protected] pinnaclehotels.com