×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 07.11.2019 | Viewers 1,382
Salary :
เงินเดือน
40,001 - 50,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตสัมพันธวงศ์]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
3 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
JOB REQUIREMENT

* Minimum education of Bachelor degree in Computer Science, Computer Engineering
* Minimum of 3-5 years of IT supervisory experience in medium-large organization is essential. Exposure to hospitality industry is highly desirable
* Strong knowledge in hotel PMS such as OASIS, PC, network & infrastructures, and other applications widely used in hospitality business.
* Interpersonal Skills, able to communicate in Thai & English
* Open minded and solutions driven
Job Details
รายละเอียดงาน
Bbased at ASAI Bangkok Chinatown - target opening Feb. 2020.

* To assist the management and users on the effective operation of hotel network & infrastructures, property management systems ie. Oasis, HR Eagle, PC- s and other systems.
* Act as a service center for all IT matters.
* Monitor and control usage of direct line.
* Plan and implement technology related processes, systems, and telecommunications.
* Maintain IT systems, management of software & hardware, 24-hour coverage for hotel.
* Produce strategic, tactical IT business plans, capital & operating budgets.
* Conduct relevant periodic training and refresher training courses for the users.



Primary Responsibilities:

* Promptly answer and provide IT solutions to users.
* Coordinate with IT Corporate Office.
Monitor, inspect and maintain all systems, software, hardware installation and implementation at each department.
* Attend to tasks and projects assigned by the Director of Finance.
* Coordinates with all departments and users in the hotel to provide the best IT solutions.
* Reviews existing procedure and issue any necessary / related policies and guidelines for implementation.
* Coordinates with project office on office layout and electrical cabling.
* Reviews user rights.
* Should be available 24 hrs on call.
* Plan and implement technology related processes, systems, and telecommunications.
* Produce strategic, tactical IT business plans, capital & operating budgets.
* Analyze software and hardware problems to detect/correct deficiencies, malfunctions and irregularities.
* Prepare, recommend, and implement procedures designed to ensure data back-up and recovery, protect database from loss or damage in case of system failure.
* Manage contracts with IT vendors, consultants, service providers, review maintenance contracts to ensure accuracy and project completion.
* Report status of IT operations to Executive Committee.
* Evaluate and define hotel and user requirements to determine feasibility of requested enhancements.
* Installation of software and hardware upgrades, compliance with Dusit Corporate and legal requirements related to software licensing agreements.
* Focus on future business needs and profitability.
* Develop training programs to increase user knowledge of systems to ensure high degree of computer proficiency.
* Ensure compliance with established procedures, systems security, contingency plans, internal controls and standards.
* Schedule routine preventive maintenance, daily clerical functions regarding integrity of computer systems.


Administrative Responsibilities

* Maintain Daily Revenue Report and other relevant documents which are required on a daily basis.
* Monitory IT usage and provide resolutions in order for quality improvement in the hotel.
Welfare
สวัสดิการ
* Group Medical insurance
* Group Life Insurance
* Group Dental insurance
* Five-day work week
* Monthly Service Charge
* Provident Fund
* Performance bonus
* Transportation allowance


Interested candidates, please send your cover letter and CV at email: [email protected]
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
24.04.2024
Guest Service Agent (GSA)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.04.2024
Housekeeping Manager /Assistant Housekeeping Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด