รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 03.04.2024 | Viewers 1,095
Salary : เงินเดือน |
25,001 - 30,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
No specific ไม่จำกัดวุฒิ |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- เคยมีประสบการณ์ด้านไอที อย่างน้อย 2-3 ปี
- มีทักษะในการแก้ปัญหาต่างๆ ได้ดี
- มีความขยัน อดทน
- รักงานบริการ
- มีทัศนคติที่ดีกับงานโรงแรม และงานบริการต่างๆ
- มีทักษะในการแก้ปัญหาต่างๆ ได้ดี
- มีความขยัน อดทน
- รักงานบริการ
- มีทัศนคติที่ดีกับงานโรงแรม และงานบริการต่างๆ
Job Details
รายละเอียดงาน
- Supervises assigned Information Technology operations and employee, such as computer operations, production scheduling, data entry, telecommunications center, and user support / help desk functions.
- Determines work requirements, priorities, and best use of resources for scheduled operations as well as during unplanned incidents.
- Provides guidance to employee regarding work procedures, technical issues, work priorities, and special requests from customers.
- Troubleshoots technical, operational, or customer service problems and takes corrective action to resolve conflicts.
- Ensures security of assigned operational center and assumes delegated management responsibility during emergencies.
- Coordinates arrangements for service personnel to repair equipment insuring maximum up-time of all equipment.
- Upervises and participates in the study of operations and procedures, and recommends changes to improve methods, procedures, service levels, and operational efficiency.
- Prepares statistical and narrative reports regarding operational, vendor, or user activities.
- Provides training to assigned employee or other personnel regarding specialized computer applications.
12. Demonstrates continuous effort to improve operations, decrease turnaround times, streamline work processes, and work cooperatively and jointly to provide quality seamless customer service.
- Determines work requirements, priorities, and best use of resources for scheduled operations as well as during unplanned incidents.
- Provides guidance to employee regarding work procedures, technical issues, work priorities, and special requests from customers.
- Troubleshoots technical, operational, or customer service problems and takes corrective action to resolve conflicts.
- Ensures security of assigned operational center and assumes delegated management responsibility during emergencies.
- Coordinates arrangements for service personnel to repair equipment insuring maximum up-time of all equipment.
- Upervises and participates in the study of operations and procedures, and recommends changes to improve methods, procedures, service levels, and operational efficiency.
- Prepares statistical and narrative reports regarding operational, vendor, or user activities.
- Provides training to assigned employee or other personnel regarding specialized computer applications.
12. Demonstrates continuous effort to improve operations, decrease turnaround times, streamline work processes, and work cooperatively and jointly to provide quality seamless customer service.
Welfare
สวัสดิการ
อาหาร และชุดพนักงาน
- ประกันชีวิต (กลุ่ม)
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ทำงาน 5 วันต่อสัปดาห์
- ทำงานวันละ 9 ชั่วโมง รวมเวลาพักแล้ว
- วันหยุดพักร้อน และวันหยุดนขัตฤกษ์
- ราคาห้องพักราคาพิเศษสำหรับพนักงาน ในเครื่อโรงแรม IHG
- การฝึกอบรม พร้อมใบ Certificate
- กิจกรรมพนักงาน
- โอกาสเติบโตในสายงาน
- ประกันชีวิต (กลุ่ม)
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ทำงาน 5 วันต่อสัปดาห์
- ทำงานวันละ 9 ชั่วโมง รวมเวลาพักแล้ว
- วันหยุดพักร้อน และวันหยุดนขัตฤกษ์
- ราคาห้องพักราคาพิเศษสำหรับพนักงาน ในเครื่อโรงแรม IHG
- การฝึกอบรม พร้อมใบ Certificate
- กิจกรรมพนักงาน
- โอกาสเติบโตในสายงาน
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Khun Phakhaphorn Bunsanong (Assistant Human Resources Manager)
19 Soi Soonvijai, New petchburi Road, Huaykwang, Bangkapi, Bangkok 10310
เว็บไซต์ : bangkoksoisoonvijai.holidayinnexpress.com/
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
19 Soi Soonvijai, New petchburi Road, Huaykwang, Bangkapi, Bangkok 10310
เว็บไซต์ : bangkoksoisoonvijai.holidayinnexpress.com/
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
25.04.2024 |
Duty Manager (Guest Service Leader) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
25.04.2024 |
Reservation Officer จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
25.04.2024 |
Guest Service Agent (GSA) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
25.04.2024 |
Trainee in Kitchen จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
25.04.2024 |
Trainee in Food and Beverage จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
25.04.2024 |
Trainee in Front Office จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
05.04.2024 |
Reservation Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
03.04.2024 |
Public Area Attendant (พนักงานทำความสะอาด) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
03.04.2024 |
Housekeeping Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
03.04.2024 |
Housekeeping Manager (ผู้จัดการแผนกแม่บ้าน) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000 |
|
03.04.2024 |
IT Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
03.04.2024 |
Room Attendant (พนักงานทำความสะอาดห้องพัก) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
03.04.2024 |
Guest Service Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
03.04.2024 |
Guest Service Agent (Chinese Speaking) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |