×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 25.04.2024 | Viewers 1,911
Salary :
เงินเดือน
20,001 - 25,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตห้วยขวาง]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- สื่อสารภาษาอังกฤษ ระดับดี ถึง ดีมาก
- เคยมีประสบการณ์ฝ่ายต้อนรับส่วนหน้า อย่างน้อย 2-3 ปี
- มทักษะในการแก้ปัญหาต่างๆ ได้ดี
- มีความขยัน อดทน
- จบรดับปริญญาตรี หรือมากกว่า
- รักงานบริการ
- มีทัศนคติที่ดีกับงานโรงแรม และงานบริการต่างๆ
- หากสามารถพูดภาษาที่ 3 ได้จะรับพิจารณาเป็นกรณีพิเศษ
Job Details
รายละเอียดงาน
Financial Returns:
- Participate in the preparation of the annual departmental operating budget.
- Monitor budget and control expenses with a focus on increasing productivity.
- Analyze financials to drive revenues, future profitability, and maximum return on investment.
- To assist in the hotel's revenue growth by leveraging on the company's systems & procedures.
- Assist with third party vendor induction and support in managing the performance of third party
vendors.

People:
- Manage day-to-day staffing requirements, plan and assign work, establish performance and
development goals for team members.
- Provide GSA- s mentoring, coaching and regular feedback to help manage conflict and imp0rove
employee engagement.
- Educate/train team members in compliance with federal, state and local laws & safety regulations.
- Ensure the team are job trained and have the tools and equipment to complete job duties.
- Manage third party vendor staffing requirements, plan and assign work.
- Ensure - one team approach- and quality service through daily communication and coordination.
- Develop programs that drive improvements in team member engagement and are aligned with the
Stay Real Be You brand service behaviors.
- Develop, implement and monitor team member succession planning to ensure future strength.
- Responsible for GSA Training / Rostering / Coaching as directed by the Express Manager or
Assistant Express Manager.

Guest Experience:
- Respond to guest complaints and ensure corrective action to resolve their issues / concerns.
- Carry out the special needs and requests of guests and repeat visitors.
- Advise employees of deficiencies and instruct on corrective action. Provide retraining as needed.
- Demonstrate BrandHearted behaviors by maintaining compliance with all required brand
standards, behaviors, hallmarks and license agreement mandates.
- Drive improvement in guest satisfaction goals. Collaborate with hotel team members to establish
and implement services and programs that meet or exceed guest expectations.
- Make time to interact with guests, solicit feedback and build relationships.
- Responsible for Priority Club Rewards (PCR) enrolment and recognition - as PCR Champion.
- Ensure the - one team approach- by assisting in all Reception tasks when required.
- Assist GSA- s in all Reception tasks.
- Accountable for the maintenance of Standard Operating Procedures (SOPs) in accordance with
the Service level Standards.
- Assist the IT shared services support in the PMS Maintenance, Configuration and Interface
Management.
Responsible Business:
- Ensure a safe and secure environment for guests, team members and hotel assets in compliance
with hotel- s or owner- s policies and procedures and regulatory requirements.
- Develop and carry out action plans to be environmentally conscious by taking steps to reduce the
hotel- s carbon footprint.
- Act in a responsible and senior way when dealing with hotel revenue.
Perform other duties as assigned by the Express Manager or Express Assistant Manager.
Welfare
สวัสดิการ
- อาหาร และชุดพนักงาน
- ประกันสังคม
- ประกันชีวิตหมู่
- ทำงาน 5 วันต่อสัปดาห์
- ทำงานวันละ 9 ชั่วโมง รวมเวลาพักแล้ว
- วันหยุดพักร้อน และวันหยุดนขัตฤกษ์
- ราคาห้องพักราคาพิเศษสำหรับพนักงาน ในเครื่อโรงแรม IHG
- การฝึกอบรม พร้อมใบ Certificate
- กิจกรรมพนักงาน
- โอกาสเติบโตในสายงาน
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Khun Phakhaphorn Bunsanong (Assistant Human Resources Manager)
19 Soi Soonvijai, New petchburi Road, Huaykwang, Bangkapi, Bangkok 10310 
เว็บไซต์ : bangkoksoisoonvijai.holidayinnexpress.com/
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
25.04.2024
Duty Manager (Guest Service Leader)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
25.04.2024
Reservation Officer
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
25.04.2024
Guest Service Agent (GSA)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Trainee in Kitchen
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Trainee in Food and Beverage
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Trainee in Front Office
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
05.04.2024
Reservation Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
03.04.2024
Public Area Attendant (พนักงานทำความสะอาด)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
03.04.2024
Housekeeping Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
03.04.2024
Housekeeping Manager (ผู้จัดการแผนกแม่บ้าน)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000
register
03.04.2024
IT Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000
register
03.04.2024
Room Attendant (พนักงานทำความสะอาดห้องพัก)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
03.04.2024
Guest Service Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
03.04.2024
Guest Service Agent (Chinese Speaking)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด