รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 25.04.2024 | Viewers 1,911
Salary : เงินเดือน |
20,001 - 25,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- สื่อสารภาษาอังกฤษ ระดับดี ถึง ดีมาก
- เคยมีประสบการณ์ฝ่ายต้อนรับส่วนหน้า อย่างน้อย 2-3 ปี
- มทักษะในการแก้ปัญหาต่างๆ ได้ดี
- มีความขยัน อดทน
- จบรดับปริญญาตรี หรือมากกว่า
- รักงานบริการ
- มีทัศนคติที่ดีกับงานโรงแรม และงานบริการต่างๆ
- หากสามารถพูดภาษาที่ 3 ได้จะรับพิจารณาเป็นกรณีพิเศษ
- เคยมีประสบการณ์ฝ่ายต้อนรับส่วนหน้า อย่างน้อย 2-3 ปี
- มทักษะในการแก้ปัญหาต่างๆ ได้ดี
- มีความขยัน อดทน
- จบรดับปริญญาตรี หรือมากกว่า
- รักงานบริการ
- มีทัศนคติที่ดีกับงานโรงแรม และงานบริการต่างๆ
- หากสามารถพูดภาษาที่ 3 ได้จะรับพิจารณาเป็นกรณีพิเศษ
Job Details
รายละเอียดงาน
Financial Returns:
- Participate in the preparation of the annual departmental operating budget.
- Monitor budget and control expenses with a focus on increasing productivity.
- Analyze financials to drive revenues, future profitability, and maximum return on investment.
- To assist in the hotel's revenue growth by leveraging on the company's systems & procedures.
- Assist with third party vendor induction and support in managing the performance of third party
vendors.
People:
- Manage day-to-day staffing requirements, plan and assign work, establish performance and
development goals for team members.
- Provide GSA- s mentoring, coaching and regular feedback to help manage conflict and imp0rove
employee engagement.
- Educate/train team members in compliance with federal, state and local laws & safety regulations.
- Ensure the team are job trained and have the tools and equipment to complete job duties.
- Manage third party vendor staffing requirements, plan and assign work.
- Ensure - one team approach- and quality service through daily communication and coordination.
- Develop programs that drive improvements in team member engagement and are aligned with the
Stay Real Be You brand service behaviors.
- Develop, implement and monitor team member succession planning to ensure future strength.
- Responsible for GSA Training / Rostering / Coaching as directed by the Express Manager or
Assistant Express Manager.
Guest Experience:
- Respond to guest complaints and ensure corrective action to resolve their issues / concerns.
- Carry out the special needs and requests of guests and repeat visitors.
- Advise employees of deficiencies and instruct on corrective action. Provide retraining as needed.
- Demonstrate BrandHearted behaviors by maintaining compliance with all required brand
standards, behaviors, hallmarks and license agreement mandates.
- Drive improvement in guest satisfaction goals. Collaborate with hotel team members to establish
and implement services and programs that meet or exceed guest expectations.
- Make time to interact with guests, solicit feedback and build relationships.
- Responsible for Priority Club Rewards (PCR) enrolment and recognition - as PCR Champion.
- Ensure the - one team approach- by assisting in all Reception tasks when required.
- Assist GSA- s in all Reception tasks.
- Accountable for the maintenance of Standard Operating Procedures (SOPs) in accordance with
the Service level Standards.
- Assist the IT shared services support in the PMS Maintenance, Configuration and Interface
Management.
Responsible Business:
- Ensure a safe and secure environment for guests, team members and hotel assets in compliance
with hotel- s or owner- s policies and procedures and regulatory requirements.
- Develop and carry out action plans to be environmentally conscious by taking steps to reduce the
hotel- s carbon footprint.
- Act in a responsible and senior way when dealing with hotel revenue.
Perform other duties as assigned by the Express Manager or Express Assistant Manager.
- Participate in the preparation of the annual departmental operating budget.
- Monitor budget and control expenses with a focus on increasing productivity.
- Analyze financials to drive revenues, future profitability, and maximum return on investment.
- To assist in the hotel's revenue growth by leveraging on the company's systems & procedures.
- Assist with third party vendor induction and support in managing the performance of third party
vendors.
People:
- Manage day-to-day staffing requirements, plan and assign work, establish performance and
development goals for team members.
- Provide GSA- s mentoring, coaching and regular feedback to help manage conflict and imp0rove
employee engagement.
- Educate/train team members in compliance with federal, state and local laws & safety regulations.
- Ensure the team are job trained and have the tools and equipment to complete job duties.
- Manage third party vendor staffing requirements, plan and assign work.
- Ensure - one team approach- and quality service through daily communication and coordination.
- Develop programs that drive improvements in team member engagement and are aligned with the
Stay Real Be You brand service behaviors.
- Develop, implement and monitor team member succession planning to ensure future strength.
- Responsible for GSA Training / Rostering / Coaching as directed by the Express Manager or
Assistant Express Manager.
Guest Experience:
- Respond to guest complaints and ensure corrective action to resolve their issues / concerns.
- Carry out the special needs and requests of guests and repeat visitors.
- Advise employees of deficiencies and instruct on corrective action. Provide retraining as needed.
- Demonstrate BrandHearted behaviors by maintaining compliance with all required brand
standards, behaviors, hallmarks and license agreement mandates.
- Drive improvement in guest satisfaction goals. Collaborate with hotel team members to establish
and implement services and programs that meet or exceed guest expectations.
- Make time to interact with guests, solicit feedback and build relationships.
- Responsible for Priority Club Rewards (PCR) enrolment and recognition - as PCR Champion.
- Ensure the - one team approach- by assisting in all Reception tasks when required.
- Assist GSA- s in all Reception tasks.
- Accountable for the maintenance of Standard Operating Procedures (SOPs) in accordance with
the Service level Standards.
- Assist the IT shared services support in the PMS Maintenance, Configuration and Interface
Management.
Responsible Business:
- Ensure a safe and secure environment for guests, team members and hotel assets in compliance
with hotel- s or owner- s policies and procedures and regulatory requirements.
- Develop and carry out action plans to be environmentally conscious by taking steps to reduce the
hotel- s carbon footprint.
- Act in a responsible and senior way when dealing with hotel revenue.
Perform other duties as assigned by the Express Manager or Express Assistant Manager.
Welfare
สวัสดิการ
- อาหาร และชุดพนักงาน
- ประกันสังคม
- ประกันชีวิตหมู่
- ทำงาน 5 วันต่อสัปดาห์
- ทำงานวันละ 9 ชั่วโมง รวมเวลาพักแล้ว
- วันหยุดพักร้อน และวันหยุดนขัตฤกษ์
- ราคาห้องพักราคาพิเศษสำหรับพนักงาน ในเครื่อโรงแรม IHG
- การฝึกอบรม พร้อมใบ Certificate
- กิจกรรมพนักงาน
- โอกาสเติบโตในสายงาน
- ประกันสังคม
- ประกันชีวิตหมู่
- ทำงาน 5 วันต่อสัปดาห์
- ทำงานวันละ 9 ชั่วโมง รวมเวลาพักแล้ว
- วันหยุดพักร้อน และวันหยุดนขัตฤกษ์
- ราคาห้องพักราคาพิเศษสำหรับพนักงาน ในเครื่อโรงแรม IHG
- การฝึกอบรม พร้อมใบ Certificate
- กิจกรรมพนักงาน
- โอกาสเติบโตในสายงาน
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Khun Phakhaphorn Bunsanong (Assistant Human Resources Manager)
19 Soi Soonvijai, New petchburi Road, Huaykwang, Bangkapi, Bangkok 10310
เว็บไซต์ : bangkoksoisoonvijai.holidayinnexpress.com/
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
19 Soi Soonvijai, New petchburi Road, Huaykwang, Bangkapi, Bangkok 10310
เว็บไซต์ : bangkoksoisoonvijai.holidayinnexpress.com/
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
25.04.2024 |
Duty Manager (Guest Service Leader) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
25.04.2024 |
Reservation Officer จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
25.04.2024 |
Guest Service Agent (GSA) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
25.04.2024 |
Trainee in Kitchen จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
25.04.2024 |
Trainee in Food and Beverage จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
25.04.2024 |
Trainee in Front Office จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
05.04.2024 |
Reservation Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
03.04.2024 |
Public Area Attendant (พนักงานทำความสะอาด) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
03.04.2024 |
Housekeeping Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
03.04.2024 |
Housekeeping Manager (ผู้จัดการแผนกแม่บ้าน) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000 |
|
03.04.2024 |
IT Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
03.04.2024 |
Room Attendant (พนักงานทำความสะอาดห้องพัก) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
03.04.2024 |
Guest Service Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
03.04.2024 |
Guest Service Agent (Chinese Speaking) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |