รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 21.03.2024 | Viewers 787
Salary : เงินเดือน |
20,001 - 25,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
2 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Experienced in hotel PMS, reservation system & OTAs extranet
- Proficient in English and Thai
- Minimum 1 year of experience in operations of the Reservation, Front Office or in a similar capacity
- A Bachelor's degree in Hotel Management or High school graduate or any relevant extensive work experience
- Proficient in English and Thai
- Minimum 1 year of experience in operations of the Reservation, Front Office or in a similar capacity
- A Bachelor's degree in Hotel Management or High school graduate or any relevant extensive work experience
Job Details
รายละเอียดงาน
H+ Hotel Plus: Hotel Management Company
Location: Work from home, Sathorn Thani 2 Building
- Work together with Revenue Manager & E-commerce team to maximize hotels' room night production and revenue on Online Travel Agents (OTAs)
- Responds to all guest reservation requests and executes prompt, courteous and accurate guest service at all times
- Manage bookings & reservations
- Processes reservations by mail, telephone or central reservation systems referral
- Generate a monthly reservation report for hotel partners
*Experienced in hotels registration on OTAs is an advantage
Location: Work from home, Sathorn Thani 2 Building
- Work together with Revenue Manager & E-commerce team to maximize hotels' room night production and revenue on Online Travel Agents (OTAs)
- Responds to all guest reservation requests and executes prompt, courteous and accurate guest service at all times
- Manage bookings & reservations
- Processes reservations by mail, telephone or central reservation systems referral
- Generate a monthly reservation report for hotel partners
*Experienced in hotels registration on OTAs is an advantage
Welfare
สวัสดิการ
- Work from Anywhere
- Incentive
- H+ Hotel Plus fund
- Day Off 7-8 Days/Month
- Social Security
- Vacation
- Public Holiday
- Staff Activities
- Opportunity for professional development and growth within the company
- Incentive
- H+ Hotel Plus fund
- Day Off 7-8 Days/Month
- Social Security
- Vacation
- Public Holiday
- Staff Activities
- Opportunity for professional development and growth within the company
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |