×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 17.04.2024 | Viewers 391
Salary :
เงินเดือน
30,001 - 40,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตปทุมวัน]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Thai national only
- Minimum of two years progressive human resources and training experience
- Bachelors degree preferred, certificate in related field required
- Collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork
- Able to effectively conduct learning and development activities

Job Details
รายละเอียดงาน
Participates in the development of Human Resources strategies which are aligned with the overall objectives of the Hotel
- Develops and implements strategies for Department
- Monitors status regularly and adjusts strategies as appropriate
- Develops and implements training plans which are aligned with the Hotels business strategies

Creates a work environment aligned with Brands culture by conducting management skills training on a regular basis
- Conducts management skills training and follows-up with participants to assess utilisation of new skills
- Ensures that employees attend all legally required training as scheduled; maintains and reviews tracking system regularly

Keeps Yes I Can! service and 100% Guest satisfaction alive within the Hotel by conducting training and follow-ups on an ongoing basis
- Analyses customer service results monthly and identifies trends
- Conducts customer service training
- Partners with Department Managers to develop strategies for keeping Yes I Can! alive within their Department
- Provides all new employees with a comprehensive induction program as part of the First 90 Days with Brand program to enable them to be orientated and efficiently productive from commencement

Creates 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations. Provides employees with the training and resources they need to maximize employee engagement and deliver Yes I Can! service and teamwork
- Gives personal attention, takes personal responsibility and uses teamwork when providing guest service
- Listens, apologizes with empathy, finds a solution and follows through when resolving guest problems
- Provides Yes I Can! genuine hospitality and teamwork on an ongoing basis
- Assumes the responsibility to notice when the guest is not satisfied and uses their best judgment as to when it is appropriate to use the 100% Guest Satisfaction
- Performs other duties required to provide the service brand behaviour and genuine hospitality

Adheres to hotel policies and procedures:
- Keeps immediate Supervisor promptly and fully informed of all problems or unusual matters of significance
- Performs all duties and responsibilities in a timely and efficient manner in accordance with established company policies and procedures to achieve the overall objective of this position
- Maintains a favourable working relationship with all other hotel employees to foster and promote a co-operative and harmonious working environment
- At all times projects a favourable image of the Hotel to the public
Welfare
สวัสดิการ
- 2 day off per Week
- Service charge (Pre opening is allowance)
- Public Holidays
- Group Life Insurance
- Provident Fund
- Social Security Fund
- 2 Meal per working day (pre opening 100 per working day)
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Human Resources Department (Human Resources Department)
29 Soi Ruamrudee, Ploenchit Road, Lumpini, Patumwan, Bangkok 10330 - Thailand 
เว็บไซต์ : -
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
17.04.2024
Driver to Chairman
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.04.2024
Technician (ช่างเทคนิค)
จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
17.04.2024
Training Manager (ผู้จัดการแผนกฝึกอบรม)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000
register
17.04.2024
Director of Sales
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.04.2024
Secretary to Chairman
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000
register
17.04.2024
Account Payable
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
17.04.2024
Chief Accountant
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000
register
17.04.2024
Financial Controller
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 80,001 - 90,000
register
17.04.2024
Assistant Executive Housekeeper (ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกแม่บ้าน)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
17.04.2024
Assistant Front Office Manager (ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกต้อนรับ)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
17.04.2024
Assistant Chief Engineer (ผู้ช่วยหัวหน้าแผนกช่าง)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
17.04.2024
Sr. Sales Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
12.04.2024
Technician Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด