×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 13.01.2024 | Viewers 1,129
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตบางรัก]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Female
หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Thai Female with Good Appearance
- Excellent English communication skills
- Microsoft Office Suite

- Committed to delivering a high level of customer service, both internally and externally
- Flexibility to respond to a range of different work situations
- Ability to work under pressure
- Ability to finish late at night (if necessary)
- Ability to work 6 days per week

Previous administrative experience in a fast paced environment or related is preferable.
Job Details
รายละเอียดงาน
An Secretary to General Manager - Hotel Operation is responsible for carrying out the daily activities of Hotel Operation office to deliver an excellent staff experience while providing secretarial support, managing the mail, and carrying out all filing.

Specifically, you will be responsible for performing the following tasks to the highest standards:
- Secretarial duties and support
- Maintain and coordinate management calendars
- Act as Personal Assistant to Hotel Operation Management
- Manage the Department time and attendance system
- Ensure the smooth operation of the Hotel Operation Administration office
- Identify, rectify or report office equipment malfunctions
- Raise Purchase Requests for the Hotel Operation department
- Handle and follow up on all Hotel Operation shipment orders, cash vouchers, suppliers etc
- Provide updates on company policies
- Assist in the preparation of budgets and forecast and coordinate with the finance department for budgeting requirements
- Handle all incoming and outgoing Hotel Operation correspondence including guest's feedback promptly and accurately
- Administer all mail going in and out of the Hotel Operation Admin office
- Ensure a proper filing system is maintained for all Hotel Operation records
- Any other duties or projects assigned by the Hotel Operation management
Welfare
สวัสดิการ
1.Salary
2.Service Charge
3.Bonus
4.Provident Fund
5.6 working days per week
6.Annual Leave
7.Group Insurance
8.Social Security
9.Meals
10.Uniform
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
08.04.2024
Server
จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000
register
08.04.2024
Hostess (Female Only)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
08.04.2024
Bartender (บาร์เทนเดอร์)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
08.04.2024
Security Staff (พนักงานรักษาความปลอดภัย)
จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
08.04.2024
Guest Relations Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
08.04.2024
Front Office Assistant
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000
register
30.03.2024
Internship Students (นักศึกษาฝึกงาน ต้อนรับส่วนหน้า/แม่บ้าน/ช่าง/ครัว/เสิร์ฟ)
จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
30.03.2024
Purchasing Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
30.03.2024
Security Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด