×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 29.06.2017 | Viewers 2,094
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตบางรัก]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1.Thai citizen only
2.At least Bachelor degree in any field
3.Minimum of 2 years in relevant experience in a similar capacity preferably in a 5 star class environment
4.Knowledgeable in the Reservation Operation and related applications
5.Have excellent English communication skills both in written and spoken
6.Posses professional disposition with excellent communication and interpersonal skills
7.Be able to work 6 days a week with variable shift
Job Details
รายละเอียดงาน
1.Assist the Suite Reservations Manager in planning, organizing, coordinating and controlling all room reservation day-to-day operations of the hotel.
2.Ensure proper filing and recording of all correspondence pertaining to contract established by the Sales & Marketing Department with commercial companies, travel agents and airlines.
3.Ensure that the scheduling of duty roster for the Reservations Staff are properly planned and manned at all times.
4.Attend all briefing and meetings in the absence of the Suite Reservations Manager.
5.Assist Suite Reservations Manager in planning, recruiting, motivating, training, appraisals and development activities for the Reservations Staff. To ensure they are equipped with the necessary knowledge/skills to carry out their daily functions and assigned tasks efficiently and effectively.
6.Ensure that all the daily transactions are keyed into the computer and updated accordingly within the stipulated turnaround time with a high level of service quality.
7.Monitor room availability daily and reports irregularities to the Director of Front Office or the Reception Manager immediately such as overbooking of rooms, sudden cancellation of large groups, seminar, conference or meetings.
8.Supervise the Reservations Staff in handling all incoming bookings through emails and faxes for Reservations and highlight the important requirements and information before passing on to the Reservations Staff for processing when required.
9.Assist the Reservations Staff to reply emails, letters, faxes and enquiries with regards to room reservations and hotel facilities when required.
10.Ensure that all updates and any new information and promotions of hotel and related reservations activities are disseminated to all Reservations Staff on a timely manner.
11.Work closely with the other departments concerned to ensure guest requirements are met.
12.Update group reservations, travel agents, conventions and seminars blockages on a daily basis with the Sales & Marketing department and ensure that all uncommitted rooms are released in a timely manner.
13.Evaluate room availability during peak period to maximize occupancy.
14.Check and verify travel agents commission, statements and submit reports to the Finance & Accounting Department, in the absence of the Suite Reservations Manager.
15.Assist Suite Reservations Manager in the preparation of reservation monthly reports for management when necessary.
16.Prepare daily reports when required for briefing and meetings.
17.Holds communication meetings within the section on time to time when necessary.
18.Handles and responds to guest- s complaints/disputes that are escalated up by the staff and propose service recovery measures wherever applicable.
19.Ensure all complaints are handled promptly and resolved completely and satisfactorily.
20.Handle and verify no show bookings on the billing by corresponding with Sales & Marketing and third party if problem arises.
21.Assist Suite Reservations Manager to enforce the approved policies and procedure from time to time to reduce error rates.
22.Perform other duties as and when assigned by the Suite Reservations Manager.
Welfare
สวัสดิการ
1.Salary
2.Service Charge
3.Bonus
4.Provident Fund
5.Tip
6.Annual Leave
7.Insurance
8.Meal
9.Uniform
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
08.04.2024
Server
จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000
register
08.04.2024
Hostess (Female Only)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
08.04.2024
Bartender (บาร์เทนเดอร์)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
08.04.2024
Security Staff (พนักงานรักษาความปลอดภัย)
จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
08.04.2024
Guest Relations Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
08.04.2024
Front Office Assistant
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000
register
30.03.2024
Internship Students (นักศึกษาฝึกงาน ต้อนรับส่วนหน้า/แม่บ้าน/ช่าง/ครัว/เสิร์ฟ)
จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
30.03.2024
Purchasing Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
30.03.2024
Security Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด