×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 10.04.2017 | Viewers 859
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Kanchanaburi
กาญจนบุรี

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
Yes
รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
Yes
รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Minimum of a degree in Administration/HR or equivalent
- Minimum 2 years resort/hotel experience in similar position
- We are seeking professional who have preferably gained remote resort location experience.
- Must be able to speak English & Thai
- Understanding Hotel Operations.
- Teamwork, planning and organised.
- Capable of adapting to different cultures and ways of life.
- Excellent verbal and written in Thai and English communication skills and computer literacy is a must.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Assist and support the General Manager by carrying out administrative and secretarial assignments as necessary.
- Perform administrative and secretarial duties with wide latitude for exercising discretion and judgement.
- Prepare high standard presentation using MS PowerPoint.
- Study reports received, check and compare with previous reports or other data, bring to attention of the General Manager significant items, changes, errors or omissions.
- Establish and maintain a comprehensive and confidential file system on management. Personnel and keep correspondence, reports records and communications available for reference and efficient operation of the office.
- Maintenance of database, including the updating and coordinating of mailing and contact list.
- Create and maintain all contact details of suppliers, industry partners and key contacts for General Manager.
- Liaison with all department heads for accounting, purchasing and administration reports and tasks for General Manager.
- Receive and screen office callers and visitors, schedules and set up appointments.
- Open, read, sort and record incoming General Manager- s email/mail and forward to concern departments or outsider with replies.
- Arrange and maintain the Administration side of the office.
- Attendant and record minutes of all the meeting with General Manager.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด