×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 14.03.2022 | Viewers 679
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตห้วยขวาง]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
-Thai National Only
-Male / Female candidates
-At least 3-5 years experiences in Front Desk responsibility or Duty Manager in hospitality is preferable.
-Bachelor- s degree in related fields
-Good Communications and having problem solving skills
-Well organized and autonomous
Job Details
รายละเอียดงาน
-Reports directly to and communicates with the General Manager on all pertinent matters affecting guest service and hotel operations.
-Provides functional assistance and direction to all departments.
- Cooperates, coordinates and communicates with other hotel departments as required.
- Reacts to situations to ensure guests receive prompt attention and personal recognition throughout the hotel.
- Responds to guest needs and resolves related problems maintaining record for management.
- Supervises and directs Reception personnel.
- Supports and assists Front Office personnel and all departments at peak periods.
- Inspects front of house and back of house, lobby, front entrance and rooms regularly for cleanliness and maintains record through Inspection reports.
- Monitors appropriate standards of conduct, uniform, hygiene and appearance of employee.
- Provides input for Front Office meetings.
- Promotes inter-hotel sales and in-house facilities.
- Checks billing instructions and monitors guest credit daily and checks report.
- Analyses and approves discounts and rebates.
- Analyses the rate potential revenue report to ensure Room revenue is controlled.
- Takes action with the Property Management System (PMS) in emergency situations.
- Fully conversant with all hotel emergency procedures.
- Ensures front line employee complies with FIT Marketing techniques and maximize sales.
- Assists guest in resolving any difficulties with the Safety Box in the room.
- Coordinates with outlets in keeping the linen back at the Laundry during late at night.
- Ensures hotel mail is checked regularly and forwarded to appropriate departments.
- Ensures the master key record is maintained and all keys signed in and out without exception.
- Checks all correspondence for following days arrivals ensuring all requests are met and rooms are correctly assigned.
Welfare
สวัสดิการ
- ประกันสังคม
- เงินเดือน
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ 16 วัน/ปี
- พักร้อน 6 วัน (สำหรับพนักงานประจำที่ทำงานครบ 1 ปี)
- อาหารฟรี 2 มื้อ ทุกวันทำงาน
- ชุดยูนิฟอร์ม
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
20.04.2024
Guest Service Agent (GSA)
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
08.04.2024
Barista
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
08.04.2024
นักศึกษาฝึกงานโรงแรม
จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด