รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 21.04.2022 | Viewers 5,373
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
4 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Experience of providing high quality customer service, preferably in managing a Hotel , outdoor centre or hotel.
- Able to collate and interpret financial and performance data to drive business growth.
- Track record in management and delivery of food and beverage provision.
- Demonstrate good understanding of the hospitality industry and current tourist industry standards.
- Excellent administration skills and attention to detail.
- Ability to plan, organize and co-ordinate, working to tight deadlines using own initiative.
- Good written and oral communication skills.
- Knowledge of Microsoft Office, particularly Word and Excel as well.
- Able to collate and interpret financial and performance data to drive business growth.
- Track record in management and delivery of food and beverage provision.
- Demonstrate good understanding of the hospitality industry and current tourist industry standards.
- Excellent administration skills and attention to detail.
- Ability to plan, organize and co-ordinate, working to tight deadlines using own initiative.
- Good written and oral communication skills.
- Knowledge of Microsoft Office, particularly Word and Excel as well.
Job Details
รายละเอียดงาน
As GM you will be responsible for overseeing delivery of day-to-day running of the Hotel; delivering exceptional customer services which exceeds expectations, ensuring appropriate staffing and resourcing for conferences, events and holiday bookings, including staff rosters, fire/health and safety cover and recruiting and managing seasonal workers, placements and interns. In managing the property, you will oversee a high quality housekeeping service alongside project managing maintenance works. You will also be responsible for growing accommodation bookings and optimizing occupancy including preparing future financial projections and monitoring and reporting on sales performance.
Welfare
สวัสดิการ
- Float Service charge
- service charge
- Group Insurance + OPD
- Meals Allowance
- Uniform
- Provident Fund
- others etc.
- service charge
- Group Insurance + OPD
- Meals Allowance
- Uniform
- Provident Fund
- others etc.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
24.04.2024 |
Accounting & Admin Officer จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
24.04.2024 |
Front Office (Villa Host) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
24.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงาน จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Admin & Purchase Officer จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
24.04.2024 |
Chief Accountant จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000 |
|
24.04.2024 |
Senior Accounting and Finance Officer จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
แม่บ้าน ประจำสำนักงาน จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |