×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 20.01.2020 | Viewers 1,031
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Lao
ประเทศลาว

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
3 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Minimum of 3-5 years hotel experience in the same positions
- Currently holding position as Hotel Manager or Resident Manager.
- Excellent communication, Training, Representations and computer skills.
- Ability to delegate where required and must work as a partner with top management in developing a strategic direction and driving excellence
- Possess exceptional people skills with an excellent working track record
- High energy level, and to be able to meet and manage deadlines and motivate employees to excel in a competitive environment
- Good command of written and spoken English
- Candidates must be a self-motivated and dedicated individual.
- Creative and able to work as a team
Strong in building relationships and able to communicate at all levels
- Must be able to work with the hotel- s owners
Job Details
รายละเอียดงาน
Best Western Vientiane Hotel (44 Rooms) in Laos is currently looking for the following position:

HOTEL MANAGER

Responsibilities:
- Achieves annual budgeted sales and maximum profitability.
- Responsible for hotel's marketing plan by merging with corporate marketing programs.
- Actively manages the financial statement, reviews and critiques performance in a timely fashion. Teaches the process to all members of the management team.
- Assesses and reviews the job performance of subordinates and maintains personnel records of assigned employees.
- Closely monitors solicitation and booking activity through the sales activity reporting process and periodical spot checks.
- Coordinates internal training and development programs.
- Creates and maintains a "guest first" priority throughout the property.
- Creates new programs in response to market conditions and revenue opportunities.
- Develops a goal oriented business plan to support the financial goals.
- Develops accurate and aggressive long- and short-range financial objectives consistent with the company's mission statement.
- Ensures good safety practices of employee and guests assisting in the maintenance of proper emergency and security procedures.
- Fully utilizes and follows through a guest comment programs. Responds quickly to deficiencies and takes corrective action.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
17.04.2024
Room Attendant, Best Western Nada Don Mueang Airport Hotel (ดอนเมือง)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.04.2024
Steward Supervisor, Best Western Plus Wanda Grand Hotel (แจ้งวัฒนะ)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.04.2024
Food and Beverage Manager, Best Western Plus Carapace Hotel Hua Hin
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.04.2024
Sales Manager, Tawaravedee Resort, WorldHotels Distinctive Collection (Based in Bangkok)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.04.2024
Director of Sales & Marketing, Best Western Plus Carapace Hua Hin (Based in Hua Hin)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด