×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 11.01.2021 | Viewers 869
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [สุขุมวิท]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Minimum Diplomas in any discipline, preferably Marketing/Mass Communications.
- Expertise in professional design and layout programs including Adobe Photoshop, Illustrator, and InDesign
- Proficiency in Microsoft Office applications, such as Word, Excel & PowerPoint.
- Photography skills preferred.
- Preferably 2 years of relevant experience.
- A team player with excellent interpersonal and communication skills with written and oral proficiency in English.
- Passionate, hardworking and well organized with power to prioritize and multi-task.
- Flair for creativity.
- Ability to meet deadlines.
- Good liaison with all other department team members.
Job Details
รายละเอียดงาน
General Responsibilities:
- Support and assist the Director of Sales and Marketing in maintaining a healthy relationship with internal and external customers.
- Provide marketing communications and administrative support to the DOSM.
- Responsible for conceptualization of promotional collaterals (Sales, F&B, Front Desk, Room & Hotel).
- Design collateral including ads, posters, newsletters, banners, flyers, invitations, vouchers and coupons as needed.
- Liaise with suppliers on the production of design collaterals (F&B, Front Desk, Room & Hotel).
- Manage and maintain all graphic design files, including logos, photos and artworks.
- Manage collateral archives.
- Raise Purchase Requisition through Materials Control for approval of printing, advertising and department collaterals.
- Maintain the online Ice Portal Media Library and hotel's Photo Gallery, ensuring the images are up-to-date at all times and uploading new images.
Collaterals:
- Coordinate and execute production of printed materials (guest collaterals, brochures, F&B promo brochures), following the specifications stipulated in the corporate ID manual.
- Ensure the best priced quotations and raise purchase requisitions for all production and printing related services.
- Work closely with external printing vendors to ensure best quality met.
- Assist the various departments in their collateral production.
- Ensure timely deliver of printed materials back to hotel.
- Ensure proper and timely display, distribution of printed materials for use to maximise awareness of planned promotion, event.
Website and Social Media:
- Timely and accurate website updates on information and promotions.
- Assist with the development and implementation of hotel's social media (e.g. Facebook, Instagram) strategies so as to increase traffics/fanbase with interactive activities.

Advertising:
- Work with the DOSM to brainstorm for ideas and strategies to maximise message of promotions through creative design works.
- Maximises advertising budget by ensuring that the hotel's creative message and media activities are consistent.
- Monitor and maintain media schedules and ensure artwork are approved and transmitted to the print house in time.
Photography:
- Be the official photographer for the hotel to cover any internal and external events when photo taking is required.
- Maintain photo album of images.
- Conduct internal photoshoot to capture images required for the use of developing creatives for small-scale food promotions.
Welfare
สวัสดิการ
- อาหารพนักงาน
- ชุดพนักงาน
- ค่าบริการ (Service Charge)
- ประกันสังคม / ประกันชีวิตกลุ่ม
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- หยุด 2 วันต่อสัปดาห์
- ทำงานวันละ 9 ชั่วโมง (รวมเวลาพัก 1 ชั่วโมง)
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ 17 วันต่อปี
- ส่วนลดค่าห้องพักในเครือโรงแรม IHG
- กิจกรรมพนักงานและการฝึกอบรม
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
25.04.2024
Duty Manager (Guest Service Leader)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
25.04.2024
Reservation Officer
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
25.04.2024
Guest Service Agent (GSA)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Trainee in Kitchen
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Trainee in Food and Beverage
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Trainee in Front Office
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
05.04.2024
Reservation Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
03.04.2024
Public Area Attendant (พนักงานทำความสะอาด)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
03.04.2024
Housekeeping Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
03.04.2024
Housekeeping Manager (ผู้จัดการแผนกแม่บ้าน)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000
register
03.04.2024
IT Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000
register
03.04.2024
Room Attendant (พนักงานทำความสะอาดห้องพัก)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
03.04.2024
Guest Service Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
03.04.2024
Guest Service Agent (Chinese Speaking)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด