×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 10.07.2022 | Viewers 512
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Pattaya
พัทยา

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Thai Nationality
- Both Male/Female can apply.
- Attentive and can work under pressure
- Well Organized
- Excellent leadership skills and exceptional communication skills
- Previous role as Front office Supervisor / Shift Leader in a similar quality hotel.
Job Details
รายละเอียดงาน
Best Western Plus Nexen Pattaya Hotel (164 rooms) is currently Looking for the position for the RE-OPENING TEAM:

FRONT OFFICE LEADER

Responsibilities:
- Monitors cleanliness and repair of Lobby, Front Desk and Back Office areas.
- Ensures room- s revenue is accounted for by monitoring departures report and that employee are following correct credit procedures on day of departure and nightly credit check.
- Regular print-out of back up reports on a shift to shift basis.
- Works closely with Housekeeping for an efficient turnaround of rooms and room status.
- Effectively communicates and disperses all and any relevant information via shift handover, log books, guest history, traces and by attending the regular Shift Leaders meetings.
- Ensures GSA- s have balanced their work prior to their departure and assist them where needed.
- Ensures that all billing instructions are accurate and clear.
- Maintains and Balances Shift Leader float.
- Ensures there is sufficient supply of stationary and hotel keys.
- Carries out room inspections to assist in maintaining a high standard of guest room cleanliness.
- Assists with the co-ordination of the day to day operations of the Reception Desk according to Front Office Standards and Procedures.
- Effectively deals with guest problems and complaints immediately.

ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
26.04.2024
Director of Sales & Marketing, Best Western Plus Carapace Hua Hin (Based in Hua Hin)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.04.2024
Sales Manager, Tawaravedee Resort, WorldHotels Distinctive Collection (Based in Bangkok)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.04.2024
Steward Supervisor, Best Western Plus Wanda Grand Hotel (แจ้งวัฒนะ)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.04.2024
Room Attendant, Best Western Nada Don Mueang Airport Hotel (ดอนเมือง)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.04.2024
Food and Beverage Manager, Best Western Plus Carapace Hotel Hua Hin
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด