รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 16.11.2023 | Viewers 4,758
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Koh Chang
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Excellent verbal and written communication skills
- 3-5 years experience on Rooms
- Having customer service skills and business management skills
- Patience and the ability to remain calm in stressful situations
- Pay attention to detail, flexible and open to change
- Persistence and determination
- Having the ability to motivate and manage staff
- Thai national only
- 3-5 years experience on Rooms
- Having customer service skills and business management skills
- Patience and the ability to remain calm in stressful situations
- Pay attention to detail, flexible and open to change
- Persistence and determination
- Having the ability to motivate and manage staff
- Thai national only
Job Details
รายละเอียดงาน
- Overseeing the daily operations of the resort including check-in procedures, accounting, human resources, security, and maintenance
- Handling complaints from guests or other employees in a timely manner
- Planning special events such as weddings, conventions, and charity fundraisers
- Reviewing financial reports to determine if costs are within budget and profit margins are adequate
- Recruiting, hiring, training, scheduling, motivating, and disciplining employees
- Plan all operational procedures, maximizing revenue and profit potentials
- Implement departmental strategies and action plans in accordance with the hotel's strategic and sales plans
- Responsible for providing innovation and renewal in the hotel's guest experience, with particular focus on Rooms & F&B
- Operate an efficient and accurate administration process to meet statutory, legal and internal requirements
- Oversee budget preparation for the year
- Analyze the market needs and trends and ensure improvement in productivity across the hotel
- Handling complaints from guests or other employees in a timely manner
- Planning special events such as weddings, conventions, and charity fundraisers
- Reviewing financial reports to determine if costs are within budget and profit margins are adequate
- Recruiting, hiring, training, scheduling, motivating, and disciplining employees
- Plan all operational procedures, maximizing revenue and profit potentials
- Implement departmental strategies and action plans in accordance with the hotel's strategic and sales plans
- Responsible for providing innovation and renewal in the hotel's guest experience, with particular focus on Rooms & F&B
- Operate an efficient and accurate administration process to meet statutory, legal and internal requirements
- Oversee budget preparation for the year
- Analyze the market needs and trends and ensure improvement in productivity across the hotel
Welfare
สวัสดิการ
Based on Company policy.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
24.04.2024 |
Sales Manager (Corperate & Government) Bangkok Based จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานโรงแรม จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
24.04.2024 |
Assistant Accounting Manager (GL)/ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกบัญชี จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Technician [ช่างเทคนิค] ทำงานที่เกาะช้าง จ.ตราด จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
24.04.2024 |
Accounting Manager [ผู้จัดการแผนกบัญชี] สำนักงานใหญ่ จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 50,001 - 60,000 |
|
24.04.2024 |
Sales Executive (Corperate & Government) Bangkok Based จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Accounting Manager [ทำงานที่เกาะช้าง จ. ตราด] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |