รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 10.04.2024 | Viewers 2,209
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
No specific ไม่จำกัดวุฒิ |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
2 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1. To be thoroughly knowledgeable of all systems and procedures used in the Guest Relations Department in order that he / she can give effective supervision to the team member.
2. To assist in the hiring, training and supervision of all Guest Relations team member and Trainee.
3. To ensure staffing levels are appropriate and in accordance with the policies and to complete duty rosters.
4. To ensure that rooms and amenities are properly allocated for all arriving guests, and are greeted at check-in.
5. To ensure that arriving VIP rooms are checked by Guest Relations team member for proper set-up of amenities as well as other concerns relating to Housekeeping and Engineering.
6. To ensure that all Guest Relations team member use guests- names.
7. To liaise with other operating departments notably Food & Beverage and Housekeeping on matters in which it relates to the department.
8. To liaise with Administration offices and Front Office management on arriving VIP guests.
9. To establish and maintain efficient employee relations, as well as communication within the department.
10. To regularly contact in-house VIP and long staying guests and to coordinate gifts when required.
11. Able to communicate in Japanese
2. To assist in the hiring, training and supervision of all Guest Relations team member and Trainee.
3. To ensure staffing levels are appropriate and in accordance with the policies and to complete duty rosters.
4. To ensure that rooms and amenities are properly allocated for all arriving guests, and are greeted at check-in.
5. To ensure that arriving VIP rooms are checked by Guest Relations team member for proper set-up of amenities as well as other concerns relating to Housekeeping and Engineering.
6. To ensure that all Guest Relations team member use guests- names.
7. To liaise with other operating departments notably Food & Beverage and Housekeeping on matters in which it relates to the department.
8. To liaise with Administration offices and Front Office management on arriving VIP guests.
9. To establish and maintain efficient employee relations, as well as communication within the department.
10. To regularly contact in-house VIP and long staying guests and to coordinate gifts when required.
11. Able to communicate in Japanese
Job Details
รายละเอียดงาน
The position is concerned with maintaining the highest level of service and attention at the Lobby area, to ensure all policies of the Hotel are carried out at all times and to undertake any other duties and responsibilities as required by Management.
Welfare
สวัสดิการ
1.พนักงานประจำ
2.วันหยุด 2 วันต่อสัปดาห์
3.เซอร์วิสชาร์จ
4.มีอาหาร 3 มื้อ/วันทำงาน
5.วันหยุดพักผ่อนประจําปีตามระดับพนักงาน
6.วันหยุดนักขัตฤกษ์
7.ประกันสังคม
8.เครื่องแบบพนักงาน
9.ประกันกลุ่มตามระดับพนักงาน
10.กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
2.วันหยุด 2 วันต่อสัปดาห์
3.เซอร์วิสชาร์จ
4.มีอาหาร 3 มื้อ/วันทำงาน
5.วันหยุดพักผ่อนประจําปีตามระดับพนักงาน
6.วันหยุดนักขัตฤกษ์
7.ประกันสังคม
8.เครื่องแบบพนักงาน
9.ประกันกลุ่มตามระดับพนักงาน
10.กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Onchira Thamrangsee (HR Coordinator)
87/3 ถนนวิทยุ แขวงลุมพินี เขตปทุมวัน กรุงเทพฯ 10330
เว็บไซต์ : -
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
87/3 ถนนวิทยุ แขวงลุมพินี เขตปทุมวัน กรุงเทพฯ 10330
เว็บไซต์ : -
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
10.04.2024 |
Outlet Attendant - City Terrace จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Outlet Attendant - Diplomat Bar จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Chef de Partie - Cafe Kitchen จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Communications Centre Agent จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Night Auditor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Assistant Sales Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Reservation Team Leader จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Security Supervisor (จป. วิชาชีพ) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Sous Chef - Japanese Kitchen จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Junior Sous Chef - Cafeteria จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Floor Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Assistant Safety and Security Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Guest Relations Officer - Japanese จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Asst. Executive Floor Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Executive Floor Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Executive Floor Agent จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Senior Sales Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Events Executive จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Executive Housekeeper (ผู้จัดการแผนกแม่บ้าน) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Room Attendant (พนักงานทำความสะอาดห้องพัก) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Floor Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Assistant Reservation Manager (ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกสำรองห้องพัก) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |