รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 10.04.2024 | Viewers 2,237
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
No specific ไม่จำกัดวุฒิ |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
This position is expected to support and occasionally assume a manager role, managing and supervising the day to day security force of the property to ensure the safety and security of all guests, personnel and property.
Job Details
รายละเอียดงาน
1. To review and conduct performance evaluations for Security team member.
2. To implement all policies and procedures regarding security and safety.
3. To design and implement preventive safety and security programs.
4. To prevent situations that could jeopardize the reputation of the hotel.
5. To investigate crimes committed against the hotel, guests, and team members.
6. To document all incidents occurring in the hotel in connection with crime, subversions, potential liabilities and insurance requirements.
7. To assist hotel team member in handling of unusual guest or employee problems, such as, but not limited to, disorderly conduct, thefts, suicides, bomb threats, employee or guest accidents, fire or safety hazards, robberies, terrorist activities, civil disturbance, power or elevator failures, medical assistance and natural disasters.
8. The ability to select, train, schedule, discipline and direct security personnel in all aspects of security policies and procedures.
9. To keep abreast of developments within the hotel and community as they relate to security as well as act as a liaison with local law-enforcement agencies.
10. To remain informed of current Federal and local laws and regulations as they relate to the hotel, particularly in areas of guest, patron and team member rights.
2. To implement all policies and procedures regarding security and safety.
3. To design and implement preventive safety and security programs.
4. To prevent situations that could jeopardize the reputation of the hotel.
5. To investigate crimes committed against the hotel, guests, and team members.
6. To document all incidents occurring in the hotel in connection with crime, subversions, potential liabilities and insurance requirements.
7. To assist hotel team member in handling of unusual guest or employee problems, such as, but not limited to, disorderly conduct, thefts, suicides, bomb threats, employee or guest accidents, fire or safety hazards, robberies, terrorist activities, civil disturbance, power or elevator failures, medical assistance and natural disasters.
8. The ability to select, train, schedule, discipline and direct security personnel in all aspects of security policies and procedures.
9. To keep abreast of developments within the hotel and community as they relate to security as well as act as a liaison with local law-enforcement agencies.
10. To remain informed of current Federal and local laws and regulations as they relate to the hotel, particularly in areas of guest, patron and team member rights.
Welfare
สวัสดิการ
1.พนักงานประจำ
2.วันหยุด 2 วันต่อสัปดาห์
3.เซอร์วิสชาร์จ
4.มีอาหาร 3 มื้อ/วันทำงาน
5.วันหยุดพักผ่อนประจําปีตามระดับพนักงาน
6.วันหยุดนักขัตฤกษ์
7.ประกันสังคม
8.เครื่องแบบพนักงาน
9.ประกันกลุ่มตามระดับพนักงาน
10.กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
2.วันหยุด 2 วันต่อสัปดาห์
3.เซอร์วิสชาร์จ
4.มีอาหาร 3 มื้อ/วันทำงาน
5.วันหยุดพักผ่อนประจําปีตามระดับพนักงาน
6.วันหยุดนักขัตฤกษ์
7.ประกันสังคม
8.เครื่องแบบพนักงาน
9.ประกันกลุ่มตามระดับพนักงาน
10.กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Onchira Thamrangsee (HR Coordinator)
87/3 ถนนวิทยุ แขวงลุมพินี เขตปทุมวัน กรุงเทพฯ 10330
เว็บไซต์ : -
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
87/3 ถนนวิทยุ แขวงลุมพินี เขตปทุมวัน กรุงเทพฯ 10330
เว็บไซต์ : -
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
10.04.2024 |
Outlet Attendant - City Terrace จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Outlet Attendant - Diplomat Bar จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Chef de Partie - Cafe Kitchen จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Communications Centre Agent จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Night Auditor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Assistant Sales Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Reservation Team Leader จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Security Supervisor (จป. วิชาชีพ) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Sous Chef - Japanese Kitchen จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Junior Sous Chef - Cafeteria จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Floor Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Assistant Safety and Security Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Guest Relations Officer - Japanese จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Asst. Executive Floor Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Executive Floor Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Executive Floor Agent จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Senior Sales Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Events Executive จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Executive Housekeeper (ผู้จัดการแผนกแม่บ้าน) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Room Attendant (พนักงานทำความสะอาดห้องพัก) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Floor Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Assistant Reservation Manager (ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกสำรองห้องพัก) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |