×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 04.04.2024 | Viewers 408
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [สุขุมวิท]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
7 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male
ชาย
Age :
อายุ
Not over 50 years old
อายุไม่เกิน 50 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
Yes
ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด

- Minimum of two years of IT experience with similar responsibilities
- Bachelor- s degree preferred
- Excellent oral and written communication skills
- Able to collaborate effectively with other hotel employees and management
- Ability to multitask and work well under pressure
- Demonstrated skills in Microsoft Office, Windows XP/7/10, Windows Server 2003/2008/2012
- Familiar with network security and encryption, including PCI DSS standards
- Experience with Micros, Opera, and other hotel related applications a plus
- Experience with general networking and IP telephony a plus
- Related IT certifications a plus
Job Details
รายละเอียดงาน
Participates in the development and implementation of business strategies for IT which are aligned with Carlson- s overall mission, vision values, and strategies

Troubleshoots and provides technical support
- Trains managers and staff on use of hotel applications
- Troubleshoots common problems and works with the corporate helpdesk and infrastructure teams to resolve IT issues
- Schedules and shares timing/impact of changes with appropriate hotel staff
- Maintains hotel user accounts in Opera, Connect, Carlson Learning Network, and other hotel applications

Maintains availability and security of networks throughout the hotel
- Monitors wireless network for hotel guests and employees
- Keeps networks compliant with corporate guidelines
- Maintains network security


Stays current on technical updates and changes to hotel utilized applications
- Attends training and certification updates to hotel applications
- Reviews updates provided by software and hardware vendors
- Relays important information and timing of new releases, system repairs, and downtime

Establishes and maintains IT vendor relationships
- Work with venders to troubleshoot and resolve issues
- Periodically submit requests for proposals (RFP) to new and existing vendors for IT-related supplies and services

Creates 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! Experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations
- Gives personal attention, takes personal responsibility, and uses teamwork when providing guest service
- Listens, apologizes with empathy, finds a solution and follows through when resolving guest problems
- Provides Yes I Can! genuine hospitality and teamwork on an ongoing basis
- Assumes the responsibility to notice when the guest is not satisfied and uses their best judgment as to when it is appropriate to use the 100% Guest Satisfaction
- Performs other duties required to provide the service brand behaviour and genuine hospitality

Adheres to hotel policies and procedures
- Keep General Manager promptly and fully informed of all problems or unusual matters of significance
- Performs all duties and responsibilities in a timely and efficient manner in accordance with established company policies and procedures to achieve the overall objectives of this position
- Maintains a favourable working relationship with all other hotel employees to foster and promote a co-operative and harmonious working environment
- At all times projects a favourable image of the Hotel to the public
- Abide by all Brand rules and regulations
- Adhere to all Brand policies and procedures
- Actively support and promote Workplace Health and Safety within the work environment
- Perform any other reasonable duties as directed by the Financial Controller or his/her designate
Welfare
สวัสดิการ
- 2 day off per week
- Service charge (Pre opening is allowance)
- Public Holidays
- Group Life Insurance
- Provident Fund
- Social Security Fund
- 2 Meal per working day (pre opening 100 per working day)
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
17.04.2024
Driver to Chairman
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.04.2024
Technician (ช่างเทคนิค)
จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
17.04.2024
Training Manager (ผู้จัดการแผนกฝึกอบรม)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000
register
17.04.2024
Director of Sales
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.04.2024
Secretary to Chairman
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000
register
17.04.2024
Account Payable
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
17.04.2024
Chief Accountant
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000
register
17.04.2024
Financial Controller
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 80,001 - 90,000
register
17.04.2024
Assistant Executive Housekeeper (ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกแม่บ้าน)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
17.04.2024
Assistant Front Office Manager (ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกต้อนรับ)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
17.04.2024
Assistant Chief Engineer (ผู้ช่วยหัวหน้าแผนกช่าง)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
17.04.2024
Sr. Sales Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
12.04.2024
Technician Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด