รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 02.05.2024 | Viewers 530
Salary : เงินเดือน |
0 - 10,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Samut Prakan
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 30 years old อายุไม่เกิน 30 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
3 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- High school diploma or equivalent additional education in hospitality or a related field is a plus.
- Previous experience in Receptionist or in a customer service role in Luxury hospitality or residential service is preferred.
- Exceptional interpersonal and communication skills
- Impeccable grooming and professional appearance.
- Strong problem-solving skills abilities and attention to detail
- Impeccable attention to detail and the ability to anticipate resident needs.-
- Ability to work gracefully under pressure in a fast-paced environment.
- Proficiency in using property management software and Microsoft office suite.
- Knowledge of local cultural events, attractions, and lifestyle offerings.-
- Availability to work flexible hours including evenings and weekends, to accommodate resident needs.-
- A passion for delivering exceptional resident experiences and a commitment to exceeding expectations.-
- Good communication skills/Good English Language skills.-
- Previous experience in Receptionist or in a customer service role in Luxury hospitality or residential service is preferred.
- Exceptional interpersonal and communication skills
- Impeccable grooming and professional appearance.
- Strong problem-solving skills abilities and attention to detail
- Impeccable attention to detail and the ability to anticipate resident needs.-
- Ability to work gracefully under pressure in a fast-paced environment.
- Proficiency in using property management software and Microsoft office suite.
- Knowledge of local cultural events, attractions, and lifestyle offerings.-
- Availability to work flexible hours including evenings and weekends, to accommodate resident needs.-
- A passion for delivering exceptional resident experiences and a commitment to exceeding expectations.-
- Good communication skills/Good English Language skills.-
Job Details
รายละเอียดงาน
- Greeting residents and guests with a warm and professional attitude, providing a memorable arrival. Assist with move - in and move - out, inquiries, maintain an organized and efficient front desk area.
- Resident relations: Engage residents in conversation regarding their stay, property services, and area attractions/offering.
- Address resident concerns and requests promptly and effectively striving to exceed their expectations in a professional manner including asking questions of residents to better understand their needs and watching, listening.
- Communication: manage incoming calls, message, parcel, ensuring accurate and timely communication
- Assist with resident notifications, event announcements and important updates.
- Maintain accurate residents- records and information.
- Assist with administrative duties, including managing packages, mail, and deliveries.
- Security and Safety: monitor access to the residence and enforce security protocols. Respond to security or safety concerns and coordinate with appropriate authorities as needed.
- Resident relations: Engage residents in conversation regarding their stay, property services, and area attractions/offering.
- Address resident concerns and requests promptly and effectively striving to exceed their expectations in a professional manner including asking questions of residents to better understand their needs and watching, listening.
- Communication: manage incoming calls, message, parcel, ensuring accurate and timely communication
- Assist with resident notifications, event announcements and important updates.
- Maintain accurate residents- records and information.
- Assist with administrative duties, including managing packages, mail, and deliveries.
- Security and Safety: monitor access to the residence and enforce security protocols. Respond to security or safety concerns and coordinate with appropriate authorities as needed.
Welfare
สวัสดิการ
- อาหารพนักงาน
- เครื่องแบบพนักงาน
- รถรับส่งพนักงาน
- ประกันสังคม
- ประกันสุขภาพกลุ่ม
- ประกันสุขภาพครอบครัว
- Flexible Benefits
- Gyms
- เครื่องแบบพนักงาน
- รถรับส่งพนักงาน
- ประกันสังคม
- ประกันสุขภาพกลุ่ม
- ประกันสุขภาพครอบครัว
- Flexible Benefits
- Gyms
Contact
ข้อมูลติดต่อ
คุณอภิสิทธิ์ หอมหวาน (Human Resources Coordinator )
บริษัท รอยัล แอสเพน เอ็มคิวดีซี ทาวน์ จำกัด 695 หมู่ที่ 12 ตำบลบางแก้ว อำเภอบางพลี จังหวัดสมุทรปราการ 10540
เว็บไซต์ : https://mqdc.com/aspentree/wellness-info/health#
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
บริษัท รอยัล แอสเพน เอ็มคิวดีซี ทาวน์ จำกัด 695 หมู่ที่ 12 ตำบลบางแก้ว อำเภอบางพลี จังหวัดสมุทรปราการ 10540
เว็บไซต์ : https://mqdc.com/aspentree/wellness-info/health#
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
02.05.2024 |
Porter จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
02.05.2024 |
Housekeeping Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
02.05.2024 |
Barista จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
02.05.2024 |
Receptionist (พนักงานต้อนรับ) จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
02.05.2024 |
Store Attendant จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
02.05.2024 |
Food and Beverage Attendant จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
02.05.2024 |
Lifestyle host (Concierge+Butler) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |