×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 02.05.2024 | Viewers 530
Salary :
เงินเดือน
0 - 10,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Samut Prakan
สมุทรปราการ

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 30 years old
อายุไม่เกิน 30 ปี
Unit :
จำนวนรับ
3 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- High school diploma or equivalent additional education in hospitality or a related field is a plus.

- Previous experience in Receptionist or in a customer service role in Luxury hospitality or residential service is preferred.

- Exceptional interpersonal and communication skills

- Impeccable grooming and professional appearance.

- Strong problem-solving skills abilities and attention to detail

- Impeccable attention to detail and the ability to anticipate resident needs.-

- Ability to work gracefully under pressure in a fast-paced environment.

- Proficiency in using property management software and Microsoft office suite.

- Knowledge of local cultural events, attractions, and lifestyle offerings.-

- Availability to work flexible hours including evenings and weekends, to accommodate resident needs.-

- A passion for delivering exceptional resident experiences and a commitment to exceeding expectations.-

- Good communication skills/Good English Language skills.-
Job Details
รายละเอียดงาน
- Greeting residents and guests with a warm and professional attitude, providing a memorable arrival. Assist with move - in and move - out, inquiries, maintain an organized and efficient front desk area.

- Resident relations: Engage residents in conversation regarding their stay, property services, and area attractions/offering.

- Address resident concerns and requests promptly and effectively striving to exceed their expectations in a professional manner including asking questions of residents to better understand their needs and watching, listening.

- Communication: manage incoming calls, message, parcel, ensuring accurate and timely communication

- Assist with resident notifications, event announcements and important updates.

- Maintain accurate residents- records and information.

- Assist with administrative duties, including managing packages, mail, and deliveries.

- Security and Safety: monitor access to the residence and enforce security protocols. Respond to security or safety concerns and coordinate with appropriate authorities as needed.

Welfare
สวัสดิการ
- อาหารพนักงาน
- เครื่องแบบพนักงาน
- รถรับส่งพนักงาน
- ประกันสังคม
- ประกันสุขภาพกลุ่ม
- ประกันสุขภาพครอบครัว
- Flexible Benefits
- Gyms
Contact
ข้อมูลติดต่อ
คุณอภิสิทธิ์ หอมหวาน (Human Resources Coordinator )
บริษัท รอยัล แอสเพน เอ็มคิวดีซี ทาวน์ จำกัด 695 หมู่ที่ 12 ตำบลบางแก้ว อำเภอบางพลี จังหวัดสมุทรปราการ 10540 
เว็บไซต์ : https://mqdc.com/aspentree/wellness-info/health#
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
02.05.2024
Porter
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
02.05.2024
Housekeeping Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
02.05.2024
Barista
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
02.05.2024
Receptionist (พนักงานต้อนรับ)
จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
02.05.2024
Store Attendant
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
02.05.2024
Food and Beverage Attendant
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
02.05.2024
Lifestyle host (Concierge+Butler)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด