รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 17.05.2024 | Viewers 248
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Samut Prakan
|
Education : การศึกษา |
No specific ไม่จำกัดวุฒิ |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male ชาย |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- High school diploma or equivalent additional vocation or a related field is a plus.
- Previous experience in Door man / Bell man or in a customer service role in Luxury hospitality or residential service is preferred.
- Excellent interpersonal and communication skills
- Impeccable grooming and professional appearance.
- Strong problem-solving skills abilities and attention to detail
- Basic knowledge of maintenance tools and equipment
- Proficiency in using property management software and Microsoft office suite.
- Availability to work flexible hours including evenings and weekends, to accommodate resident needs.-
- Able communication skills/Good English Language skills.-
- Previous experience in Door man / Bell man or in a customer service role in Luxury hospitality or residential service is preferred.
- Excellent interpersonal and communication skills
- Impeccable grooming and professional appearance.
- Strong problem-solving skills abilities and attention to detail
- Basic knowledge of maintenance tools and equipment
- Proficiency in using property management software and Microsoft office suite.
- Availability to work flexible hours including evenings and weekends, to accommodate resident needs.-
- Able communication skills/Good English Language skills.-
Job Details
รายละเอียดงาน
- Greeting residents and guests with a warm and professional attitude, providing a memorable arrival. Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner.
- Supply residents with directions and information regarding property amenities, services, and hours of operation, and local areas of interest and activities.-
- Open doors and assist guests/residents/visitors entering and leaving property.- Address resident concerns and requests promptly and effectively striving to exceed their expectations in a professional manner including asking questions of residents to better understand their needs and watching, listening.
- Assist with moving in and out, carrying luggage and handling packages inquiries, helping and information to residents as needed. Contributing to their overall comfort and satisfaction.
- Ensure the overall cleanliness and tidiness of the residence- s common areas, including lobbies, corridors, and amenities space. Perform daily inspections of the property to identify and address maintenance needs such as lighting, landscaping, and trash removal.
- Security and safety: monitor and enforce security protocol to ensure the safety of residents and property. Report any security concerns. Or incidents promptly
- Assist with administrative duties, including managing packages, mail, and deliveries.
- Supply residents with directions and information regarding property amenities, services, and hours of operation, and local areas of interest and activities.-
- Open doors and assist guests/residents/visitors entering and leaving property.- Address resident concerns and requests promptly and effectively striving to exceed their expectations in a professional manner including asking questions of residents to better understand their needs and watching, listening.
- Assist with moving in and out, carrying luggage and handling packages inquiries, helping and information to residents as needed. Contributing to their overall comfort and satisfaction.
- Ensure the overall cleanliness and tidiness of the residence- s common areas, including lobbies, corridors, and amenities space. Perform daily inspections of the property to identify and address maintenance needs such as lighting, landscaping, and trash removal.
- Security and safety: monitor and enforce security protocol to ensure the safety of residents and property. Report any security concerns. Or incidents promptly
- Assist with administrative duties, including managing packages, mail, and deliveries.
Welfare
สวัสดิการ
สวัสดิการ
- อาหารพนักงาน
- เครื่องแบบพนักงาน
- รถรับส่งพนักงาน
- ประกันสังคม
- ประกันสุขภาพกลุ่ม
- ประกันสุขภาพครอบครัว
- Flexible Benefits
- อาหารพนักงาน
- เครื่องแบบพนักงาน
- รถรับส่งพนักงาน
- ประกันสังคม
- ประกันสุขภาพกลุ่ม
- ประกันสุขภาพครอบครัว
- Flexible Benefits
Contact
ข้อมูลติดต่อ
คุณอภิสิทธิ์ หอมหวาน (Human Resources Coordinator )
บริษัท รอยัล แอสเพน เอ็มคิวดีซี ทาวน์ จำกัด 695 หมู่ที่ 12 ตำบลบางแก้ว อำเภอบางพลี จังหวัดสมุทรปราการ 10540
เว็บไซต์ : https://mqdc.com/aspentree/wellness-info/health#
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
(สำหรับสมัครงานเท่านั้น)
บริษัท รอยัล แอสเพน เอ็มคิวดีซี ทาวน์ จำกัด 695 หมู่ที่ 12 ตำบลบางแก้ว อำเภอบางพลี จังหวัดสมุทรปราการ 10540
เว็บไซต์ : https://mqdc.com/aspentree/wellness-info/health#
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
(สำหรับสมัครงานเท่านั้น)
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
17.05.2024 |
Barista จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
17.05.2024 |
Store Attendant จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
17.05.2024 |
Spa therapist จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
17.05.2024 |
Residences Attendant จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
17.05.2024 |
IT Manager (ผู้จัดการแผนก IT) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
17.05.2024 |
Marketing Executive จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
17.05.2024 |
Porter จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
17.05.2024 |
Salon and beauty therapist จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
17.05.2024 |
Receptionist (พนักงานต้อนรับ) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
17.05.2024 |
Food and Beverage Attendant จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
17.05.2024 |
Lifestyle host (Concierge+Butler) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
17.05.2024 |
Garden Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |