×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 17.05.2024 | Viewers 248
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Samut Prakan
สมุทรปราการ

Education :
การศึกษา
No specific
ไม่จำกัดวุฒิ
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male
ชาย
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- High school diploma or equivalent additional vocation or a related field is a plus.

- Previous experience in Door man / Bell man or in a customer service role in Luxury hospitality or residential service is preferred.

- Excellent interpersonal and communication skills

- Impeccable grooming and professional appearance.

- Strong problem-solving skills abilities and attention to detail

- Basic knowledge of maintenance tools and equipment

- Proficiency in using property management software and Microsoft office suite.

- Availability to work flexible hours including evenings and weekends, to accommodate resident needs.-

- Able communication skills/Good English Language skills.-
Job Details
รายละเอียดงาน
- Greeting residents and guests with a warm and professional attitude, providing a memorable arrival. Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner.

- Supply residents with directions and information regarding property amenities, services, and hours of operation, and local areas of interest and activities.-

- Open doors and assist guests/residents/visitors entering and leaving property.- Address resident concerns and requests promptly and effectively striving to exceed their expectations in a professional manner including asking questions of residents to better understand their needs and watching, listening.

- Assist with moving in and out, carrying luggage and handling packages inquiries, helping and information to residents as needed. Contributing to their overall comfort and satisfaction.

- Ensure the overall cleanliness and tidiness of the residence- s common areas, including lobbies, corridors, and amenities space. Perform daily inspections of the property to identify and address maintenance needs such as lighting, landscaping, and trash removal.

- Security and safety: monitor and enforce security protocol to ensure the safety of residents and property. Report any security concerns. Or incidents promptly

- Assist with administrative duties, including managing packages, mail, and deliveries.
Welfare
สวัสดิการ
สวัสดิการ
- อาหารพนักงาน
- เครื่องแบบพนักงาน
- รถรับส่งพนักงาน
- ประกันสังคม
- ประกันสุขภาพกลุ่ม
- ประกันสุขภาพครอบครัว
- Flexible Benefits
Contact
ข้อมูลติดต่อ
คุณอภิสิทธิ์ หอมหวาน (Human Resources Coordinator )
บริษัท รอยัล แอสเพน เอ็มคิวดีซี ทาวน์ จำกัด 695 หมู่ที่ 12 ตำบลบางแก้ว อำเภอบางพลี จังหวัดสมุทรปราการ 10540 
เว็บไซต์ : https://mqdc.com/aspentree/wellness-info/health#
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
(สำหรับสมัครงานเท่านั้น)

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
17.05.2024
Barista
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.05.2024
Store Attendant
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.05.2024
Spa therapist
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
17.05.2024
Residences Attendant
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
17.05.2024
IT Manager (ผู้จัดการแผนก IT)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.05.2024
Marketing Executive
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.05.2024
Porter
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.05.2024
Salon and beauty therapist
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.05.2024
Receptionist (พนักงานต้อนรับ)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
17.05.2024
Food and Beverage Attendant
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.05.2024
Lifestyle host (Concierge+Butler)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.05.2024
Garden Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด