×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 02.05.2024 | Viewers 522
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Samut Prakan
สมุทรปราการ

Education :
การศึกษา
No specific
ไม่จำกัดวุฒิ
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Female
หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Formal experience at Luxury hotel and Residences preferred.

- High school diploma or bachelor's degree is preferred

- 2 years' experience of relevant working experience in guest services, Housekeeping, or related professional area.

- Solid proficiency with Microsoft Outlook, Word, Excel.

- Excellent interpersonal and communication skills - verbal and written

- Excellent Customer and Personal Service - Knowledge of principles and processes for providing customer and personal services.

- Position assists in ensuring guest and employee satisfaction while maintaining the operating budget.

- Knowledge and experience of Financial Resources.

- Proactive time management skills.

- Fluent in written and spoken English.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Verify resident- s room status is communicated to the Lifestyle host in a timely and efficient manner.

- Inventories stock to verify adequate supplies.

- Supports and supervises an effective inspection program for all resident rooms and public spaces.

- Understands the impact of department- s operations on the overall property financial goals and verifies all employees have proper supplies, equipment and uniforms.

- Communicates areas that need attention to staff and follows up to verify understanding.

- Supervises daily housekeeping shift operations and verifies compliance with all housekeeping policies, standards and procedures.

- Participates in departmental meetings and continually communicates a clear and consistent message regarding the departmental goals to produce desired results.

- Uses all available on-the-job training tools to train new room attendants and provide follow-up training as necessary.

- Establishes and maintains open, collaborative relationships with employees and verifies employees do the same with them.

- Makes and executes the necessary decisions to keep property moving forward toward achievement of goals.

- Schedules employees to business demands and tracks employee time and attendance.

- Works with management team to develop an operational strategy that is aligned with the business strategy and leads its execution.-
Welfare
สวัสดิการ
- อาหารพนักงาน
- เครื่องแบบพนักงาน
- รถรับส่งพนักงาน
- ประกันสังคม
- ประกันสุขภาพกลุ่ม
- ประกันสุขภาพครอบครัว
- Flexible Benefits
Contact
ข้อมูลติดต่อ
คุณอภิสิทธิ์ หอมหวาน (Human Resources Coordinator )
บริษัท รอยัล แอสเพน เอ็มคิวดีซี ทาวน์ จำกัด 695 หมู่ที่ 12 ตำบลบางแก้ว อำเภอบางพลี จังหวัดสมุทรปราการ 10540 
เว็บไซต์ : https://mqdc.com/aspentree/wellness-info/health#
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
02.05.2024
Porter
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
02.05.2024
Housekeeping Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
02.05.2024
Barista
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
02.05.2024
Receptionist (พนักงานต้อนรับ)
จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
02.05.2024
Store Attendant
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
02.05.2024
Food and Beverage Attendant
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
02.05.2024
Lifestyle host (Concierge+Butler)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด