รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 02.05.2024 | Viewers 522
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Samut Prakan
|
Education : การศึกษา |
No specific ไม่จำกัดวุฒิ |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Female หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Formal experience at Luxury hotel and Residences preferred.
- High school diploma or bachelor's degree is preferred
- 2 years' experience of relevant working experience in guest services, Housekeeping, or related professional area.
- Solid proficiency with Microsoft Outlook, Word, Excel.
- Excellent interpersonal and communication skills - verbal and written
- Excellent Customer and Personal Service - Knowledge of principles and processes for providing customer and personal services.
- Position assists in ensuring guest and employee satisfaction while maintaining the operating budget.
- Knowledge and experience of Financial Resources.
- Proactive time management skills.
- Fluent in written and spoken English.
- High school diploma or bachelor's degree is preferred
- 2 years' experience of relevant working experience in guest services, Housekeeping, or related professional area.
- Solid proficiency with Microsoft Outlook, Word, Excel.
- Excellent interpersonal and communication skills - verbal and written
- Excellent Customer and Personal Service - Knowledge of principles and processes for providing customer and personal services.
- Position assists in ensuring guest and employee satisfaction while maintaining the operating budget.
- Knowledge and experience of Financial Resources.
- Proactive time management skills.
- Fluent in written and spoken English.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Verify resident- s room status is communicated to the Lifestyle host in a timely and efficient manner.
- Inventories stock to verify adequate supplies.
- Supports and supervises an effective inspection program for all resident rooms and public spaces.
- Understands the impact of department- s operations on the overall property financial goals and verifies all employees have proper supplies, equipment and uniforms.
- Communicates areas that need attention to staff and follows up to verify understanding.
- Supervises daily housekeeping shift operations and verifies compliance with all housekeeping policies, standards and procedures.
- Participates in departmental meetings and continually communicates a clear and consistent message regarding the departmental goals to produce desired results.
- Uses all available on-the-job training tools to train new room attendants and provide follow-up training as necessary.
- Establishes and maintains open, collaborative relationships with employees and verifies employees do the same with them.
- Makes and executes the necessary decisions to keep property moving forward toward achievement of goals.
- Schedules employees to business demands and tracks employee time and attendance.
- Works with management team to develop an operational strategy that is aligned with the business strategy and leads its execution.-
- Inventories stock to verify adequate supplies.
- Supports and supervises an effective inspection program for all resident rooms and public spaces.
- Understands the impact of department- s operations on the overall property financial goals and verifies all employees have proper supplies, equipment and uniforms.
- Communicates areas that need attention to staff and follows up to verify understanding.
- Supervises daily housekeeping shift operations and verifies compliance with all housekeeping policies, standards and procedures.
- Participates in departmental meetings and continually communicates a clear and consistent message regarding the departmental goals to produce desired results.
- Uses all available on-the-job training tools to train new room attendants and provide follow-up training as necessary.
- Establishes and maintains open, collaborative relationships with employees and verifies employees do the same with them.
- Makes and executes the necessary decisions to keep property moving forward toward achievement of goals.
- Schedules employees to business demands and tracks employee time and attendance.
- Works with management team to develop an operational strategy that is aligned with the business strategy and leads its execution.-
Welfare
สวัสดิการ
- อาหารพนักงาน
- เครื่องแบบพนักงาน
- รถรับส่งพนักงาน
- ประกันสังคม
- ประกันสุขภาพกลุ่ม
- ประกันสุขภาพครอบครัว
- Flexible Benefits
- เครื่องแบบพนักงาน
- รถรับส่งพนักงาน
- ประกันสังคม
- ประกันสุขภาพกลุ่ม
- ประกันสุขภาพครอบครัว
- Flexible Benefits
Contact
ข้อมูลติดต่อ
คุณอภิสิทธิ์ หอมหวาน (Human Resources Coordinator )
บริษัท รอยัล แอสเพน เอ็มคิวดีซี ทาวน์ จำกัด 695 หมู่ที่ 12 ตำบลบางแก้ว อำเภอบางพลี จังหวัดสมุทรปราการ 10540
เว็บไซต์ : https://mqdc.com/aspentree/wellness-info/health#
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
บริษัท รอยัล แอสเพน เอ็มคิวดีซี ทาวน์ จำกัด 695 หมู่ที่ 12 ตำบลบางแก้ว อำเภอบางพลี จังหวัดสมุทรปราการ 10540
เว็บไซต์ : https://mqdc.com/aspentree/wellness-info/health#
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
02.05.2024 |
Porter จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
02.05.2024 |
Housekeeping Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
02.05.2024 |
Barista จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
02.05.2024 |
Receptionist (พนักงานต้อนรับ) จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
02.05.2024 |
Store Attendant จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
02.05.2024 |
Food and Beverage Attendant จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
02.05.2024 |
Lifestyle host (Concierge+Butler) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |