รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 23.08.2022 | Viewers 1,481
Salary : เงินเดือน |
0 - 10,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
No specific ไม่จำกัดวุฒิ |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Male or Female, 20-40 years old
- Minimum 1 year experience in Uniform/Linen/Laundry field in hotel
- Able to work under shift rotaion
- Able to work overtime sometimes
- Good team player
- Able to work under pressure
- Minimum 1 year experience in Uniform/Linen/Laundry field in hotel
- Able to work under shift rotaion
- Able to work overtime sometimes
- Good team player
- Able to work under pressure
Job Details
รายละเอียดงาน
1. Handling and issuing of staff uniforms, F&B linen, Room linen and guest laundry according to procedure.
2. In charge of collecting and issuing uniforms on a one to one exchange basis.
3. Records: issues/ collected uniforms and shoes to all part time associates.
4. Maintains the standard of staff uniforms and reports losses and damages to Shiftleader.
5. Works closely with Laundry Department with regards to the flow of uniforms and linens.
6. Assists in repairing uniforms in the absence of seamstress.
7. Verifies that resigned/terminated staff returns all uniforms and shoes.
8. Keeps uniform/linen room neat and in good order.
9. Records and issues uniforms and shoes to new associates.
10. Ensures daily records are properly kept.
11. In charge of periodic issue of socks and stockings.
12. Report for duty punctually wearing the correct uniform and name badge at all times.
13. Provide a courteous and professional service at all times.
14. Maintain good working relationships with all colleagues and all other departments.
15. Deliver high quality service to guests.
16. Ensure guest needs and reasonable requests are met.
17. Seek opportunities to continually improve guest service.
18. Take appropriate action to resolve guest complaints.
19. Adhere to the hotel- s security and emergency policies and procedures.
20. Adhere to hotel cleaning and maintenance programs.
21. Ensure a high level of cleaning is maintained in work area.
22. Carry out other tasks as directed by your supervisors.
2. In charge of collecting and issuing uniforms on a one to one exchange basis.
3. Records: issues/ collected uniforms and shoes to all part time associates.
4. Maintains the standard of staff uniforms and reports losses and damages to Shiftleader.
5. Works closely with Laundry Department with regards to the flow of uniforms and linens.
6. Assists in repairing uniforms in the absence of seamstress.
7. Verifies that resigned/terminated staff returns all uniforms and shoes.
8. Keeps uniform/linen room neat and in good order.
9. Records and issues uniforms and shoes to new associates.
10. Ensures daily records are properly kept.
11. In charge of periodic issue of socks and stockings.
12. Report for duty punctually wearing the correct uniform and name badge at all times.
13. Provide a courteous and professional service at all times.
14. Maintain good working relationships with all colleagues and all other departments.
15. Deliver high quality service to guests.
16. Ensure guest needs and reasonable requests are met.
17. Seek opportunities to continually improve guest service.
18. Take appropriate action to resolve guest complaints.
19. Adhere to the hotel- s security and emergency policies and procedures.
20. Adhere to hotel cleaning and maintenance programs.
21. Ensure a high level of cleaning is maintained in work area.
22. Carry out other tasks as directed by your supervisors.
Welfare
สวัสดิการ
- Service Charge
- Meal Allowance (2 meals / day)
- Weekly Day Off (2 days / week)
- Public Holiday
- Annual Leave (vacation)
- uniform
- Social Security
- Group Health Insurance
- Provident Fund
- Training for Skill Development
- Annual Bonus
- Meal Allowance (2 meals / day)
- Weekly Day Off (2 days / week)
- Public Holiday
- Annual Leave (vacation)
- uniform
- Social Security
- Group Health Insurance
- Provident Fund
- Training for Skill Development
- Annual Bonus
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
23.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงาน - Reservation จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานบัญชี จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานแผนกแม่บ้าน (Housekeeping) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานHR (ฝ่ายบุคคล) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Bartender จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Food & Beverage Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Asst. Learning & Development Manager/Learning & Development Manager [ผู้จัดการแผนกฝึกอบรม] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000 |
|
23.04.2024 |
Event Sales Coordinator จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงาน Operator จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานแผนก Front Office จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานแผนกครัว จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Telephone Operator (พนักงานรับโทรศัพท์) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Front Desk Talent (Guest Service Agent) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Telephone Operator (พนักงานรับโทรศัพท์) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Duty Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานโรงแรม จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
19.04.2024 |
Head Bartender (หัวหน้าบาร์เทนเดอร์) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |