รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 16.06.2022 | Viewers 1,856
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
2 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- At least Bachelor Degree in Hotel Management or any related to Hospitality.
- At least 3 years experience in hotel.
- Strong in inter-personality and leadership skills.
- Proficiency in English and computer literate.
- At least 3 years experience in hotel.
- Strong in inter-personality and leadership skills.
- Proficiency in English and computer literate.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Ensure that they use tact and diplomacy to rectify quickly the situation, reaching the guest satisfaction but as well respecting the procedures and organization of The Lancaster Bangkok.
- Contact with the Front Office Manager to report any guest comment, or problem and to ensure a good co-ordination and quick communication.
- Contact with the Front Office Manager to report any guest comment, or problem and to ensure a good co-ordination and quick communication.
Welfare
สวัสดิการ
- 5 days work week
- Hotel Clinic
- Social Security
- Provident Fund
- Staff Canteen
- Uniform
- Training Development Program
- Hotel Clinic
- Social Security
- Provident Fund
- Staff Canteen
- Uniform
- Training Development Program
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |